Heeeej

Som sagt nu kör jag på.
Känns jätte konstigt att vara tillbaka i Sverige.
Vet typ inte vad jag ska ta mig till.
Vad ska jag göra, tror att min film, fotboll, klädmärke och hemsidorna är det jag måste styra upp först.

Fan, det är ångest att vara tillbaka, låg inatt och skakade typ enbart på grund av ångest.
Önskar att jag hade min resort klar så jag slapp vara här fan.
Men men.. Det som ändå känns fett är att kunna göra lite pengar igen.
Är ju helt pank…

Tack till alla som kom till Mölndal, Västervik och Örebro.
Idris nu skicar vi första plaggen…
Hehehe

Men som sagt Kenya, jag saknar dig!!!


4 responses to “Heeeej

Kommentera

