Jag ar snart hemma!!!!

Ja ni horde ratt. Min resa ar snart slut och jag ar pa vag hem. Det har varit min absolut basta resa nagonsin. Men nu ar det snart dags att aka hem. Jag ar sa fucking laddad att det ar sjukt!! Manga stader ar klara. Men fler behovs. Sa be eran lokala nattclub och lokala fritids gard att boka, jag kan gora bra dealar for er. kenringbb@gmail.com kan dom maila pa. Halmstad, Molndal, SUndsvall, Stockholm, Malmo ar klara och spikade!!! Taknte ta med er nu lite pa min resa genom Kenya. Jag ar pa vag med min familj till min mammas grav. Sa vi hors imorgon.

Vi ses snart!!!


3 responses to “Jag ar snart hemma!!!!

Kommentera

