Fy fan!!!

Hatar att sitta på internet café i Afrika. SÅ jävla segt!!!!

Men jag måste ha ny musik till resan…. Gentleman´s nya album, pressure och Morgan så klart.

Är det någon här som har lite ny musik??

Men bara en låt i taget och bara ny fet reggae och hip hop!!!!

Maila mig mp3 på kenringbb@gmail.com och om ni vill ha mig till eran stad, kräv det för fan!!!

Jag styr upp det bara ni snackar med dom, jag ser till att det blir en bra deal!!!

Lite sköna bilder från dagarna som gått:

En liten bön för geten innan slakten.

Min lilla prins!!!

Syrran är här också…

Och den först födda prinsen.

Hehehehe Chockad?

Blivit smal som fan, hehehe.

Och K.R.A.C.K UNITED kör vidare. Har gått fett bra!!

Vi är det starkaste laget på kusten fortfarande!!!

PEACE.

MAILA kenringbb@gmail.com FÖR ATT BOKA KEN RING HIP HOP X TOUR 2010!!!!!!


8 responses to “Fy fan!!!

  • lisa

    Hej, tänkte bara säga låten god morgon är den finaste jag hört! Sn undrar jag hur många barn du har & vad alla heter?🙂

  • timmy424

    vart i mölndal är det och villken tid och hur mycket kostar det ? du e best

  • tess

    Shoo… din musik e FEEEET!
    Här finns lite soft musik
    http://www.youtube.com/user/MaJahBlak
    Hon har gjort sina egna spellistor, och så gör hon egen musik.. Hope u like it😉
    PEACE

  • tobias

    när kommer videon o nya albumen??🙂 peace!

  • Random

    Chris Brown ft Tyga Holla @ me feet

  • Random

    Eminem – Despicable

  • emma

    vad fina bilder på er vad söt syster du har ken ring älskar kelian kelian är så söt ken ring….vad söta du o knarris är ken ring

  • jenny helmersson

    hejhej ken:)
    du är hur grym som helst.
    jag bor i göteborg i frölunda och
    älskar din musik.
    Den fyller mina spellistor.
    Jag undrar om du gör privatkonserter eller liknande och hur mycket det kostar?
    För jag fyller 18 den 19 augusti och det skulle vara världens underbaraste present att få en konsert av dig då.
    Vill också bara säga att din låt alkoholismen är grymt bra och den har hjälpt mig för jag känner igen mig i den.
    Kram från jenny helmersson

Kommentera

