18 responses to “

  • Bella

    asså han är FÖÖÖR SÖÖÖÖÖT!!!!😀

  • roozlan

    mm han e skön också ,ken . hehehe
    Grattis till

  • ken kung

    Ken Ring, jag älskar dig!
    Faaan asså, du är verkligen bäst, jag har 200 låtar på min ipod,
    189 av dom har du gjort!
    har allt från låtarna; bax,ber en bön, kan du fatta det(eller?)
    Asså alla möjliga!
    Snälla ken! snälla sluta inte släppa låtar!
    Du är sveriges hip hop.

  • maryam

    fett fin , sötaste , kladdigaste knarren🙂

  • roozlan

    Grattis till din tvåriga son

  • HALLÅÅÅÅÅ!!!!!!!

    Ken, gör inte du beats längre?

    Du som ska vara så bra på att göra beats med mera (Jag vet att du är bra), varför gör du inte ett beat till Young Buck för?

    Smith n Wessun, skit bra artister, men dom har inte lika mycket fans som YB, du borde göra några beat till YB och försöka få han tillbaks på kartan, så jävla drygt att en såpass talangfull artist bara sitter…

  • dj

    grattis knarris!!!

  • dj

    ken ring jag har alltin kollat på din blogg men det e bara den här vidieon
    när spelar du in en ana vidieon
    okej !!!!!!!!…………

  • Anonym

    liggeru på latsidan kenbeng

  • Peter Persson

    Hej på dig Ken och grattis till allt..

    Och stort tack haft stor nytta av att lyssna på många av dina texter som jag tolkar på mitt sätt och säkert andra på sitt..
    Kan du tänka dig mars blir jag 45 men diggar dig skarpt… 🙂
    Varit ut och in i programet 12 stegs-sen -93 först nu har jag funnit ro på senare tid,,och gör vad jag bör tills jag dör..Din resort verkar ju djävligt innresant för mig med familj som tror på mig igen efter några trasliga år precis..2011…kanske vi ses..hade varit kul
    Mvh
    Peter Persson Helsingborg

  • Anonym

    Vaa söööt! Grattis till honom

  • Anonym

    ken wtf kom igen nu

  • dj

    Kan du lägga ut bilder på dina andra barn snälla Ken Ring

    Hälsningar Emma

    älskar dig Ken Riing

  • markus

    shoo ken legenden kanske inte passar att skriva här men fuck it. va heter låten ? ref hässelby har alltid varit plats nummer ett osv😛 ps du som e den riktiga ortaren

  • finlandiahhha

    fan ken din musik betyder sjukt mycket för så många. Första gången jag hörde Olika Världar tyckte jag att det var en ok låt, skön oså men andra gången när jag gick in mer på texten tog den tag i mig. Samma med Spräng Regeringen, varje gång jag bänkar lyssnar jag på den för då drar jag minst 10 extra för att jag blir så taggad hah

  • Anonym

    man vill bara äääääääääta honom, så sjukligt söt!!!

  • Anonym

    Grattis till lillen

    MVH från ANG 424 GBG

  • Anders

    Ingen sommar är komplett utan en Ken Ring och en starköl på något sommarställe i Sverige. Du välkommen tillbaka till Sverige och grattis till lillen.

Kommentera

