Första tvätten i hans liv!


4 responses to “Första tvätten i hans liv!

  • Anna

    Tjenare Ken hoppas allt är bra!
    Var i köping i somras och kollade på din spelning:)
    Tog med mig min absolut bästa kompis Tina , hon var hemma på permis och det var en vecka kvar tills hon skulle få flytta hem igen till lilla skit staden Arboga. Hon hade bott på behandlingshem i 9 veckor och jag var överlycklig att träffa henne igen och att hon och jag tillsammans stod o sjöng med till dina grymt bra texter!
    Din musik har faktiskt helt ärligt hjälpt mig genom mina 5 månader på hem!
    MP3 var på hela tiden och det var mest din musik som ja lyssnade på.
    Nu på torsdag ”firar” jag 6 månader ren och jag är nå grymt stolt över mig själv! För det första vill ja be om ursäkt för att ja skrämde dig på din spelning😛 haha du minns säkert inte det , knappt jag heller då var man fullproppad med skit. Och för det andra vill jag tacka dig och säga lycka till med allt i framtiden🙂

  • roozlan

    va skön unge du har ken , peace

  • Anonym

    ha kelian är fett söt kolla i kelians ögon hehe…älska kelian!…..

  • emma

    hej ken ring dina barn är fett söta ke ring kelian är fett söt kolla i kelians ögon…älskar dig kelian…

Kommentera

