summering av julen


6 responses to “summering av julen

  • maryamarfaoui

    shiit vilken stor släkt !! haha knarris dansar typ hela tiden i alla videos

  • Fo (oliver)

    ken ring du fett grymm asso du e fan den bäste! jag diggar dej varje dag hela tiden så fort jag går in på data sätter jag på dina låtar specielt jalla jalla fett skön e den😛 fan vad skulle hiphop göra utan dig😀 ha det

  • Zii

    Hej ken, Jag heter Zana, och år 12 år,

    Min pappa dog förra året, den 19 Januari, två dagar före min födelsedag,

    Jag saknar han så mkt, Jag vet inte vad jag ska göra, jag skulle vilja att du gjorde en liten låt till mig, Liksom du kanske inte har tid med sånt, jag kanske är liten, men sånt är livet, du behöver inte ens göra låten, skriv bara en text till mig, Jag ber dig, ken, Du känner mig nt, men jag är ett stort fans av dig, ” Änglabarn” den låten är så bra, ken, hoppas du svarar, skriv gärna på min MSN ; zana-kaj@hotm….

    Jag är taksam för svar ken,

    tack..

  • roozlan

    Fett respekt till Ken Ring och hans familj

  • L

    Nice såg riktigt trevligt ut:) Gott nytt år! hoppas 1210 blir ett bra år

Kommentera

