GOD JUL


4 responses to “GOD JUL

  • maryam

    god jul du mee,ni verkar ha de fett soft i kenya ,här i sverige de e fett kallt jag önskar jag badade i de där havet bakom dej😦

  • Christoffer

    Tja Ken mannen GOD JUL! Måste bara säga att jag är jävligt impad av dig efter allt du har varit med om, våra liv är ganska lika förutom artisteri-biten, har alltid gillat dina låtar det är på nåt sätt dom som får mig att orka gå vidare…… Mår så jävla piss just nu och gjort så jävla länge nu, har hänt för mycket skit känns det som…. skulle uppskatta ett svar från dig. Men det är väl som du säger nu måste vi dra =) och att det är bara att kämpa på! Måste hitta nåt att tro på har haft så många motgångar jag älskar din musik framför allt nu måste vi dra men vissa dagar vill jag bara höra titta ner eller Wharrup. Tror du att jag skulle kunna få träffa dig i sverige ?? I love your music my boy KEN RING!!!!!!!!!

  • Danne

    God jul fan. ha en riktigt nice jul🙂
    btw, såg dig på reklam på tvn häromdagen, för topstreetwear. grym som fan!!

  • L

    God jul! hoppas ni hade en bra julafton =)

Kommentera

