Hej

Nu sitter jag på internet café igen.
Jag har verkligen förälskat mig i Afrika.

Laget går skit bra och den 1a januari ska vi bli officiella här nere.
Vi har nästan vunnit varenda match och grabbarna är riktigt duktiga.

Från 1a januari kommer jag uppdatera er mer om hur det går med dom.
Jag känner vekligen med grabbarna och dom kommer alla från misär.

Nu har dom ett hopp om livet.
Det känns så jävla fett!!!

Vill passa på att tacka er som skickat grejer.
Speciellt Silverberg.

Du är den grymmaste i branschen på det du gör.
Jag är glad över att ha fått äran att jobba med dig, och nu visar du bara att du också är en helt underbar människa.
Även Jamilah och Jens och Marita.
Jag ska se till att ni alla får en plats i himlen.

Det förtjänar ni!!!

Så lite kan betyda så mycket.
Det ser jag här….

Tillbaka nu till strand fotboll.
För idag är det träning på stranden.

Imorgon åker vi till mombasa för att spela mot U 17 landslaget.
Hehehe

Förra gången vart det 1-1.
Nu ska vi fan vinna!!!!!

Må bäst!!

Min adress är:

Ken Ring
P.O Box 1664
Ukunda
Kenya.

Allt är uppskattat..

Här är från senaste matchen mot U17..

Må Bäst!!!


4 responses to “Hej

  • Åsa

    Hej Ken! Roligt att du trivs så bra i Kenya och att det går så bra för laget. Hoppas ni vinner mot U-17-landslaget. Fantastiskt att ni kommit så långt redan. Hälsningar från Åsa i ett vintrigt Göteborg

  • The real

    Riktigt skont att se real hip hop hjalpa barnen och forverkliga sina planer medan fejk mfa som inte slappte en riktg skiva pa 10 ar forutom sin 1a aker skidor pa landet och och ska slappa annu en keffiker. All im sayin is thank god 4 the real. Nice work Ring!

  • jennifer

    när kommer du till sverige?

  • maryamarfaoui

    vadå ska man lägga alla fotbolls grejerna o en kartong o skicka dom med posten till kenya ,förklara jag är bara 12 år -jag vill skicka fotbolls grejer men hur !!????

Kommentera

