3 responses to “

  • Danne

    de va längesen du sa att änglabarn musikviedo skulle släppas! vi vill se videon nu för fan 😀

  • Paulina

    Shit Ken du är kung alltså!
    Kolla vad du gör för dom här människorna, det är guld värt. Vänta bara när jag är vuxen ska jag göra samma sak. Kanske inte inom fotboll men du vet hjälpa andra.. Älskar alla dina låtar också. Känns som en gåva att sätta i hörlurarna på lektionen och höra någon av dina låtar. Tack för att du finns! Och lycka till.

  • Malik

    Shoo brozan,, fan vad jag ryser att se det du gör råkar också göra samma sak här I tanzania, fast boxning det är det enda jag kan bäst, så tveka ej komma och hälsa på ,,, du vet det din låt som fick mig att tagga hem va…. jag svär livet blir verkligen bättre när man vet vart man ska bror,, detta är vårt nya liv fortsät med det ,, snälla höra av dig +255715193388,,,

    Kom ihåg du e den ängel alla vill dra ner ,, beundra din syrka bror keep it real,

Kommentera

