K.R.A.C.K

Laget fortsätter kämpa.
Vi spelade 1-1 senaste matchen.
Men det var mot ett mycket äldre lag.
Så det var mycket bra presterat.

Många undrar vad jag behöver hjälp med.

Dessa saker är vad vi saknar mest:

Skor storlek 7-11 amerkanskt mått.
Benskydd.
Hemsida
Logo (svart vit i yin yang stil)

Allt detta behöver vi innan första Januari.
Maila mig på kenringbb@gmail.com för frågor gällande laget. Men all info om att skicka finns i det tidigare inlägget som handlade om laget.

Laget har nu ett samarbets hotell där vi kan köra fysisk träning och simmning.
Det var en underbar dag senast.

Här kommer en lite bild resumé från match dagen.

Vi började med samling på morgonen.
Jag hade ju köpt nya uniformer så vi bytte om på hemma plan.

IMG_4964

Sen värmde vi upp lite.

IMG_4979

Knarren var självklart med.

IMG_4983

Lagbild sen självklart.

IMG_4976

Sen hoppa vi in i våran lag buss. Hehehe. Fet musik och massa galna grabbar.
Du ser den i bakgrunden….

IMG_4995

Sen var det match dags. Vi spelade gryyyymt!!!

IMG_5007

Sen var det grabbarnas tur att bara må.
Tog in på vårt samarbets hotell och badade och sooooftade.

IMG_5034

Sen blev det lunch för hela laget……

IMG_5045

Efter det va det dags för mer träning men vi förflyttade oss till stranden.
Där körde vi match ett bra tag tills solen gick ner.
Idag är det träning igen.
Snälla folket, hjälp mig nu fan..
Ha det bra.
Hälsningar K.R.A.C.K UNITED

Peace out…

IMG_5062


3 responses to “K.R.A.C.K

  • Jimmyh

    knarren e ju fett söt ny rakad skalle och allt🙂 ser ut som pappa🙂 ta hand om dig, barnen och laget i afrika. respekt till dig ken. peac❤

  • Samuel

    Hej Ken jag heter Samuel och jag skulle vilja komma i kontakt med dig, jag tycker att du har bra budskap i dina låtar och du kanske skulle ha ett intreasse att göra en låt för mig gällande min pappa som gick igenom ett hårt liv och dog nyligen. Jag vet att säkert många skriver samma sak men jag skulle vilja att du kanske tog dig nån minut med mig och lyssnade på mina ideer för du verkar ha samma budskap som jag vill få ut om min far i dina låtar. Och de behövs rätt person till allt MVH Samuel du når mig på mail: Brollan_4@hotmail.com stort tack för allt

Kommentera

