Tjena Sverige

Hoppas allt ar bra med er.
Sov inte mycket pa grund av massa apor som hade fest pa mitt tak.
Pa vag till banken nu for att inskaffa min ranta.
Hahaha

Fotbolls laget har sin andra match idag.
KRACK UNITED heter vart lag nu.

Jag kommer skriva ett langre inlagg snart om hur ni kan hjalpa laget.
Det skulle behovas, forsoker mitt basta men kommer behova eran hjalp.

Jag ska skriva om det i dagarna.

Nu ska jag till banken och sen till en affar for att hamta vara match klader. Fett!!!!

Ta hand om er och vi hors imorgon eller sondag.

PS. Ska ut i helgen, moster har ju kommit sa nu kan man smyga ut lite fran barnen…. Hehehe

Saknar er men inte erat vader…. PEACE!!!!!


4 responses to “Tjena Sverige

  • A

    KEN KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG!
    Älskar dig ken, du är bääääst, avgudar dig!

  • Roosen

    Härligt att du har det bra och allt går som du har hoppats!
    Men det enda jag hoppas på nu är att du inte slutar upp med musiken utan fortsätter att producera samma grymma musik med fett nice gung i!

    // Roosen

  • selma


    enjoy africa man. hemskt för stackars cami med alla spindlar och ormar o shiit..haha hade ändå inte tvekat på att hellre vara där än här, bless your beautiful kids.

  • Bert yngve

    ”Sov inte mycket pa grund av massa apor som hade fest pa mitt tak.”

    ha ha! peace ken

Kommentera

