mera fotboll

Håller på som fan med mitt lag. Kommer bli grymt.
Har våran första match om två veckor. Måste träna!
Här ser ni mig med landslags tränaren och före detta landslags målvakten. He he. Kommer bli stort!IMG_4019


2 responses to “mera fotboll

  • JonteJohansson

    nice hoppas ni vinner😉

  • amina

    måste bara säga att jag beundrar dig starkt. dina låtar tränger in sig i hjärtat på mig, man kan verkligen känna med dig. 90% av tiden då jag lyssnar på musik lyssnar jag på dig. mamma klagar lite, hahaha. ”kan du inte lyssna på några andra låtar för en gångs skull” brukar hon säga haha:D, men dina texter betyder verkligen någonting. jag är själv från gambia ;D

Kommentera

