Musik på franska

Här är min Dj´s nya mixtape. – DJ2MUCH

ladda ner den här!

tlmpf-mixed-by-dj2much-newsletter-1

Peace


11 responses to “Musik på franska

  • Tony

    Kan du int skriva upp hur många skivor du sålt innan du åker iväg

  • Anonym

    All jävla respekt till dig för att du aldrig gett upp utan kämpat mot det här horsamhället och det som har drabbat dig i livet! Du har hjälpt mig igenom en svår tid genom din musik och den har träffat mig rakt i hjärtat. Nu har jag snart 2 underbara barn som gör så att jag inte ger upp, har tyvärr inte kunnat gå på dina sista spelningar här i stockholm, föder om 2 veckor kanske och du har berört så mycket så jag fan gråtit floder. Men tack! Tack för att du är du! Önskar dig å din familj all lycka och kärlek.. Bless
    En Ängel

  • Robin

    Riktigt fet fan kompis=D

  • ajz

    kan bara säga detta: mad props och kör på!

  • EM'

    Det var grymt!🙂

  • michael

    HEj! hörde just din låt: 2000-talet från äntligen hemma plattan. måste bara fråga om du har snott beatet från k´nanns låt in the beginning. eller har han snott de från dig? Om du vet vem de är så tycker jag att du ska försöka göra lite pr för honom. Han är en riktigt fet rappare från somalia. vill gärna ha svar!:D

  • A

    lycka till i afrika!!!!!!! du är bäst ken du lyfter upp oss alla fans när vi är nere, dina texter ger styrka. du är grym du är uppskattad du är nr1

  • ett fan :)

    ken ring du är bäst! din musik är verkligen underbar

  • mikka

    Ken ring. din musik få mig att kämpa min pappa gick bort för 9 månade sen. Och jag lyssna på din musik hela tiden vet inte varför men kan inget annat en Tacka dig. har det bra nu i afrika🙂

  • a big fan!

    när flyttar du hem till sverige igen?🙂

    We miss u!
    //Sweden

Kommentera

