Hej då Sverige

2 Konstiga dagar har gått förbi.
Igår ringde Let´s Dance och frågade om jag ville vara med.
Och idag så hörde wipeout av sig och frågade om jag ville vara med.

Nej, jag kommer inte gå den vägen. HAHAHAHA

Jag sa att om jag blir miljonär på köpet så kanske jag ska tänka på det.
Men fan, känns verkligen helt perfekt igen och dra.

Men jag vill passa på att tacka alla er som supportar mig.
Ni som gör att jag slipper hoppa rutn som en media kåt nörd.
Det har gått fett bra för skivan, lysande recensioner och grym försäljning.

Känns grymt.
För det kan jag enbnart tacka er som lyft mig till den respekterade artist som det känns att jag blivit. Känns skit fett och jag kommer börja skriva mer musik där nere. Jag har fett med insperation till nya låtar. Tack för det allihopa som backar upp mig.

Nu ska jag mot Norge. Hehehe ska lansera mitt album i helt land på 3 dagar. Hoppas det funkar. Hehehehe

Sen turnera med min bästa vapendragare i musik branschen Tommy Tee.
FETT!!

Fan igen tack för allt.

Skriver lite till på turnen i norge!

Peace

Beskriver bra…

Denna med, hehehehehe


17 responses to “Hej då Sverige

  • Sessan

    Tänk om jag viste vart du skall ha realese här i Norge!!
    Jag hade velat överraska min son som blir 19 år 23 okt & är grym fan av dig…..

    Någon stans på vägen gick det tokigt för han… Men han jobbar sig sakta tillbaka. När han är borta ifrån mig & jag inget vet är det ofta din musik som jag lyssnar på, då är jag ett med min fina kille!!
    Han skall inte bli en manlig ängel som skriker….

    Lycka till i Norge Ken, Här älskar vi din musik!! ”Välkommen hem” kan man nästan säga ;D

    Kärlek & Respekt
    Sessan i Oslo

  • affe

    hahaha ken wipeout verkar fett kul ju men fuck lets dance

  • Simon

    haha snälla ken va med i lets dance kommer kolla varenda avsnitt. hahahah hadde dött av garv. köra lite w-walk i finalen hade varit över tuungt brushan.

    one love
    peace

  • Matthew

    Ken, du e grym. Alla har inte fatta det förns nu! Du är en svensk hiphop legend.

    Respect.

  • ebba

    Ken du måste ju typ videoblogga i Norge med Tommy Tee!🙂

  • andre

    Asso kan nån fixa upp Eld och djupa och Spräng regeringen på spotify😀 hade vart fett swweet assoe :D<333

    Älskar dina låtar Ken :D<3

  • m

    jag kommer lugnt att köpa din nya skiva.
    önskar dig all lycka.
    m.

  • Gunnar

    http://skrivihop.nu/ – snälla. Valdri stavnings-addon till vilken webbläsare det nu är du använder vore även det att föredra.

  • L

    Bra att det verkligen känns rätt för dig:) och hoppas ni får de underbart , fett kul att du redan nu känner inspiration o att du kommer skriva o jobba på album också. men hoppas också du och din familj får de heelt kanon! ha de bäst

  • Jocke

    Hehe kom Igen Ken va me i Wipeout det verkar ju vara fetttttt kul=)

  • Ebbaa

    Älskar din musik, helt klart bäst i sverige är du ;D
    God morgon, Ber en bön, Änglabarn, Välkommen till en Ring, Kelian och Bryter tystanden är underbara, helt sjukt grymma, har dom på repeat hela tiden… haha. Bäst är du❤

  • Anonym

    Du är en svensk hiphop legend!!😀❤

  • KristofferP

    Det är sällan man hör så bra låtar som berör så mycket, fantastisk platta. Är Ken Ring hiphop-sveriges största poet? Förmodligen.

  • Jonas

    Jag må säga att din nya platta är en av de bästa som jag har hört på väldigt länge.

    DU är king Ring! fortsätt så här!

  • Adam

    e all love ya ken fick skiit många o lyssna på dig vi alla älskar dig hoppas du har de chill i kenya brushan!
    // ha de chill hugs ditt största fan

  • Hugge ;>

    fan du är den bästa rapparen som finns.lyssnar dina låtar 24/7 jag svär ;d

  • maryam

    bra att du tacka nej till let’s dance , de skulle fan förstöra din image att dansa i tv me en äcklig tight dräkt,hehehe!

Kommentera

