Ska bli skönt.

Ska bli skönt att dra.
Jag har aldrig på över 15 år bara slappnat av och suttit mig ner och bara tänkt.
Ibland så finns det så mycket inom en men man glömmer att faktiskt tänka igenom allt.
Man springer runt och jagar saker som man inte ens vet om själv…

Jag kommer inte göra det mer.

Nu är det dags att tänka på mig och min familj.

Tänker också fördriva tiden med att skriva lite.
Kommer nog göra klart mitt manus och skriva ett par album, hehe.

Men nu lämnar jag Sverige för en sista turné i Norge med Tommy Tee.

Sen flyger jag direkt ner till Afrika.

Skriver mer innan jag drar.
Men det känns verkligen rätt va väl det jag försökte säga.

Peace

IMG_0559

Denna musik passar ganska bra till vad jag känner. Hehehe


6 responses to “Ska bli skönt.

  • mikael nilsson

    Hey Ken!

    jag behöver din hjälp Ken!.
    är så att jag ska maila Tommy Tee en del låtar, träffade han på en klubb i Oslo i torsdags och fick hans mail på min mobil. men har ju naturligtvis råkat radera mina mess. vet att den var tee@ nånting. har två kompisar/artister från Köpenhamn som kommer upp på er spelning i Oslo nu på torsdag, han känner båda två (Mike Raw & Nappion) och behöver där med maila Tommy innan. Vet att ni är ganska upptagna just nu men det hade varit ett under om du kunde hjälpa mej med mailadressen, så vill du så maila mej den.:)
    Vi ses i Oslo på torsdag Ken😀

    mvh Mike

  • John

    Ken,

    Upptäckte just din senaste platta och kände mig tvungen att tala om för dig hur sjukt jävla bra jag tyckte det var.

    Big up,
    John

  • C.A

    Peace ken ! du kommer bli saknad !

  • fan

    hadet bra där borta Ken, tråkigt att du lämnar,du är sveriges egna 2pac! peace broder!

  • Pelle

    Jag vill träffa dig. Jag vill verkligen träffa dig.

  • maryam

    jag meckar en suttla och tänker på er som inte existerar på jorden nån mer…..*sjunger med*

Kommentera

