Har börjat packa för Kenya…

Sitter och packar.
Fan behöver mer prylar med mig ner.
Om någon har en mobil eller annan teknisk utrustning som ni vill donera till Afrika så emaila mig bara.
Där nere uppskattas det som fan och jag ser till att dom hamnar i rätt händer.

Har precis köpt 22 par fotbolls skor. Dom kommer bli tvärglada..

Känns rätt att dra nu.

Och ni som vill höra mig gå loss på Swedia (Nabila´s nya namn från och med nu) så kommer jag inte prata mer om det. Debatten får fortsätta utan mig men rätt kul att så många hoppade in i den, vem vet när jag kommer tillbaka så kanske varenda betong helt plötsligt får massa saker som studios fotbolls planer etc.
Det skulle vara fett om jag kunde åstadkomma det för er med det jag nu tagit upp till ytan..

Swedia, sluta nu och gör nått kreativt med ditt liv Hahahaha

Dags att fortsätta packa..

Tack till alla som kom på mina sista spelningar i Sverige som var i helgen.
Och alla mina grabbar som var med, jag älskar er!!!
Vi kör loss nästa sommar igen…….

Peace!!!!!

IMG_3753


5 responses to “Har börjat packa för Kenya…

  • KEN RING FTW

    Kenneth Kiprono Ring jag älskar dig,
    du är världens bästa artist, Jag lyssnar på alla dina låtar 24/7 i skolan, HELA TIDEN!
    och näru va i väsby o sa ; äre nån som kan några ken klassiker? då var jag så fucking blyg så jag våga inte säga typ 100 st, jag bad min kompis men han ville inte heller.. fast iaf, evigt tacksam att du kom till väsby o showade, vi hade ju världens sämsta publik, skulle va naajs om du kunde komma nån gång efter kenya, fast de kommer du nog inte göra
    peace världens bästa!

  • J Bello

    fett soft… hoppas verkligen på att du kommer blogga när du är där nere!!!

  • Robin

    shiit :D!
    Kommer bli fett där nere Ken!
    Utan dig hade inte hiphopmusiken vara så långt fram i Sverige

  • a

    ken.. fan att du flyttar vi verkligen säga att du äger din musik äger. Längtar tills nästa år för då får ja se dig igen ha det bäst i kenya! LOVEEEE

  • AnnMary

    Legend måste vara den sötaste ungen på jorden, hehe

Kommentera

