Efter Tio

För er som missade Efter Tio idag så kan ni kolla in det här.

Ken Ring – Änglabarn (Live)

Ken Ring – Intervju (Live)

Om någon vet hur man kan rippa till mov, mpg eller avi format, maila det till kenringbb@gmail.com Eller lägg upp på YouTube.

Vore fett att ta med till Kenya och visa familj och vänner där!

Peace!


6 responses to “Efter Tio

  • Ash

    Ord upp Ken!
    råa grymma ord! sanna, sanna.. måste hålla med dig om invandringen heheheh

  • anthony hookboy

    ken, använd snapz pro x, skitsimpelt program som du kan spela in de du ser på skärmen och sen spara som mov.
    http://www.ambrosiasw.com/utilities/snapzprox/

    ta’relugnt…

  • stolt svenn

    Tja tja vill bara tacka för dina sköna låtar. Många av dina låtar har gett mig hopp om livet och att våga gå vidare, försöka stanna upp o tänka innan jag sabbar de igen. Om sånna som du o svenska rap fanns vore vi inte sverige…
    tack

  • cha

    vad fan är KKK?

    ku klux klan? what?

    gör lite woodoo på han istället vet jag….

    men snälla gör ingen på mig:/

  • du kan va hora

    amen seriöst… käften ken ring. Nablia äger

  • romano_1987

    ville bara tacka för dina underbara låtar. satt här 03.53 och lyssnade på din låt till din syster!! och tårarna bara sprutade!KEN du har en gåva från GUD!! att kunna skriva & sjunga sådana låtar!! jag spelar dig hela tiden hemma! tänk i fredags när jag skulle gå ut ta några kalla i ”jkpg” o tryckte på din musik som vanligt! kommer ut i köket o morsan står u sjunger med på 2000 talet sååå bra!!!! peace

Kommentera

