Alla har vi en Ken Ring Klassiker

Alla har en låt från Ken som man diggar mer än andra. Jag har turnerat med honom och vi har jobbat fett mycket ihop på sistonde. Bland annat e hans album till större delen inspelat i min studio av min Boy Dawouid. och min bror ”PabloPaz” har proddat fyra spår (Min Musik, Jag Minns ljudet från igår, Välkommen in till en ring & Änglabarn) på hans nya  skiva ”Hip Hop” som e ute nu och ni bara måste köpa.. .

Men innan vi gjorde bizznazzz ihop, innan vi turnerade och innan jag lärde känna honom så va jag precis som de flesta i min generation en stor Ken Ring fan. Det är jag fortfarande.

De här är min Ken Ring Klassiker (Klicka här)


Vilken E Din Klassiker?
//Pato Pooh


16 responses to “Alla har vi en Ken Ring Klassiker

  • shoordy

    privat fest!

  • Anonym

    shit…det var fan svårt men kom fram till att dödens gränsland e nog den tuuungaste o softaste o bästaste xD av alla

  • Joshua

    oo de e fan svårt men…det blir nog dödens gränsland a den e fett tung vart enda ord han säger i låten e ba tjock sann!

  • J Bello

    Woow, de e jag som har lagt upp den låten på youtube🙂

    Älskar alla hans låtar liksom, har fan ingen klassiker, men de finns ju vissa som jag gillar mer än andra!

  • jePPe

    Det här är min Ken Ring Klassiker. Invigde tok många fester: http://www.youtube.com/watch?v=_XQqYYtHsyM&feature=related

  • Jaguaren

    Dödens gränsland och Sommarminnen!

  • C.S

    DOMEDAGEN,
    ÖDEN,
    TITTAR NER,
    JAG MECKAR EN ZUTTLA,
    PRINSESSA.

    Sorry K, men din nya är INGENTING mot dom tracksen..😦

  • KÄN

    Haha varför sjunger han ”visa fingret till socc”??? Han var ju beroende av socc. dom räddade hans bruna arsle. Utan våra skattepengar gick du under.

  • landin

    Prinsessa
    underjorden
    Låter för barnen

  • sabischka

    ända sen jag va liten pumpa min brur de högsta på all musik inom hiphop..
    bland annat hade han ken ring plattor. dem klassiska från 1999-2000..
    haha men såklart min bror sa alltid till mig : ey len sluta lyssna på han de inte bra ,fastän han själv gjorde det. jag är ju tjej 😉.
    den klassiska klassiska genom barndomen är eld & djupa vatten. när jag vuxit fram tills jag nu är 18 så förstår jag texterna mer…
    och de är riktigt feta budskap, särkilt för unga som verkligen verkligen förstår..
    jag menar ken ring gjorde musik för att må bra. och varje låt har en betydellse en sorts budskap.
    det ken ring delar med sig är en del av hans liv för att folk ska förstå. därför tycker jag verkligen om alla hans låtar.
    varje platta har utvecklats till nyare och nyare liv…
    man en sak har jag verkligen verkligen lärt mig av hans musik,
    är att livet är ingen dans på rosor man ska kämpa fast man än är svag, man når till succén garanerat bara man inte ger upp.
    för att känna mig stark lyssnar jag mycket hiphop och i min ipod har jag minst 4 albumsar på ken ring. enligt mig är du legend,
    jag förstår all hans budskap. INGEN annan snubbe eller ”snubbar” från sveriges hiphopish kan knäcka hans musik.
    jag svär de går inte, era losers som försöker, genom eran status som GANGSTER haha de rena bullshit.
    Ken Ring tack för all musik, du är kung.

    #mitt hem blir ditt hem#

  • Frank

    Du o jag låten e ju garanterat skönaste låten fr. första.

    Min favorit bland många måste nog vara; Livet suger.

    ”till begravning ni gittar medans jag din syrra slickar”

    många sköna rader i den alltså

  • Ash

    Ken, ditt bästa album genom alla tider: Det bortglömda, första albumet jag hörde, det var de som gjorde mig till ken fan! Rättvisan, bästa låten.

    jag vill oxå bli känd, fett skön också😉

  • Nille

    dödens gränsland!

Kommentera

