Tack Halmstad, Ängelholm nästa.

Spelade med Pappa i publiken igår.
Grymt blev det!!

Nu ställer jag siktet in på Ängelholm imorgon.
Och mitt minne av Ängelholm är gryyyyymt, så hoppas det blir en kväll att minnas.
Behöver kvällar att minnas nu när det e så nära till kenya Resan…

Helt sjukt.

Ängelholm, är ni redo???

Det är jag!!!!

13 responses to “Tack Halmstad, Ängelholm nästa.

  • Pippi

    BIG UP Ken!
    Nya plattan är riktigt grym!! Hoppas du dyker upp i GBG innan du drar iväg till Kenya.

    Big up!
    /P

  • joee

    Ska bli riktigt kul och få se dig live i väsby kulturhuset den 3:e oktober.
    Senast jag såg dig live va i västerås och då va det riktigt bra.

    peace n love

  • 420

    ÄNGELHOM ÄR ÖVERTAGGADE! NU KÖÖÖÖR VI! puff puff!

  • Denise :)

    Vart i ängelholm kommer du att vara? Såg dig i halmstad igårkväll ju men känner inte att det var tillräckligt, kanske blir en tur till ängelholm ikväll om det inte blir för dyrt :$

  • kenta kofot

    Tjena kompis, vart kan man hitta bilderna från release festen vore grymt om man fick ett svar…

  • aylin - All eyes on

    Alå jag heter aylin, hörde att du hade pratat med min pojkvän Mergim i ängelholm. Jag hade gärna velat se dig idag i Ängelholm, jag önska att jag fick höra dig sjunga min faorit låt prinsessa !
    När kommer du till skåne igen ??!?!

  • yasmin

    kenya e säkert underbart men jag hoppas som fan att du kmr tbx under sommrarna iaf, skrev förr att ja ville att du stanna o lalala m fuck it, sverige e för jävla litet för nån som har så stor talang som dig, iaf fortsätt m musiken!

  • Malik

    Asalam alikum bror!

    Jag lyssnade på din nya platta. Den var ok. Jag gillar dina gamla plattor lite mer. Förresten bra och lugn beat på Hiphop låten. Det gillade jag.

    Ett förslag till nästa skiva bror, kontakta dj premier och fixa något ol’skool, något nice tillsammans. Jag tror att han skulle vilja sammarbeta med dig.
    Tänk dig; ”Ken Ring feat. Dj Premier”… Kan inte bli bättre.

    Just play it cool, och fortsätt med hiphop. Som en av våra bröder sa – BY ANY MEANS NECESSARY!
    Peace.

  • baagz

    tja!! du måste hjälpa mig nu! Var helt säker på att en låt från SMACK! DVDN skulle vara med på nya plattan. Den där rappar om att ”du växte upp längst ut, surrar om haschhhh” och priser på amfetamin osv osv? Har du nån aning vilken låt jag menar? Tror den är i början av del 2. Kan jag få tag i den på nåt sätt?! Tack på förhand!

  • Majid

    Hi Ken,
    I am interested in football for kids in Mombasa. I was with the former national coach of Kenya, Mohamed Kheri in Gothia Cup 2009. Hope to meet you in Mombasa and exchange thoughts. We are training at the Showground in Mombasa during the weekends.

  • Simon

    Tjena Ken! Missade dig tyvärr i Halmstad. Antar att du var grym som vanligt. Jag måste se dig snart! Var blir det efter Ängelholm? Kör du något mer innan du drar till Kenya? Ha det bäst. En jävla massa kärlek och respekt till dig, peace!

  • KenRingTheKing

    hahah vadå Mergim han e min pöjk :O

Kommentera

