TÄVLING! HIP HOP på Spotify! Vinn en invite!

Nu ligger mitt nya album ”Hip Hop” uppe på Spotify, där kan du lyssna på plattan hur mycket du vill. Gratis!

Om du inte har spotify, deppa inte! Jag har styrt inbjudningar till spotify som jag kommer lotta ut till er här på bloggen.

För att vara med och tävla, skicka ett mail till kenringspotify@gmail.com och skriv ditt namn.

Jag kommer att annonsera/meddela vinnarna efter hand.

Ken berättar om spotify! by soderstjerna


21 responses to “TÄVLING! HIP HOP på Spotify! Vinn en invite!

  • Ken ring är gud.

    Äre sant att du kommer till kulturhuset i väsby?
    om de är sant kommer jag skita på mig
    Vilken tid äre? jag tror de e 3je oktober,
    Snälla ken informera lite på din blogg😦
    Måste veta

  • J Bello

    Fett soft… asså jag sökte på Ken Ring och gick in på HipHop på spotify, andra låten heter ”Kör på” där? Vafan ere för nått.. på ditt album som jag håller i handen nu heter den låten ”Välkommen in till en Ring”……….. ? Har du lagt till den där låten eller?

  • hahah

    ken e värsta hustlaren för er som inte vet

  • Pontus

    Jag tror aldrig jag har fått sådana rysningar av en hiphop låt, Ber en bön är den bästa låten jag hört i hela mitt liv LYCKA TILL KEN!

  • pillebooi

    ken ring.
    du är så sjukt bra🙂
    men jag har en dröm..

    att lära mig spela : ber en bön .
    den är så sjukt underbar❤
    jag kan redan lite som jag kom på själv men om jag får så skulle jag vilja lära mig att spela den på gitarr.
    🙂

  • Cooffe

    Yo Ken Ring!!!
    Du är grym. Din låt ”nu måste vi dra” är så väldigt grym, du är fasen bäst, (:

    Ken ring du måste komma till Borås innan du drar till Afrika

  • lukas roos

    hej. asså du är för grym, kommer du ihåg när du var i örebro och rappade? efter det så träffa jag dig på statoil vid svampen i örebro . och du är bara för bäst <3<3<3

  • Tryffel

    Folket gillar dig. Du är 9a på veckans albumlista och på kritiker.se där alla recensioner från tidningar o nätet samlas in så har du ett snitt på 3,4 med ett gäng av lysande recensioner. Winnerbäcks senaste ligger på bara 3,1.

    Det går bra nu

  • L

    Har äntligen fått hem skivan nu :)beställde från Cdon i förrgår och fick den idag😀 ha de bäst

  • L

    Såg på spotify att de är 15 spår där och 14 på skivan, kör på är inte med på skivan ? äre ba nå bonus grej där på spotify? ^^

  • Anonym

    Änglabarn är den finaste låt ja nånsin hört. DU är bäst Ken!

  • jePPe

    Jag vet inte riktigt hur du lyckas Ken. Efter att ha näst intill spelat sönder Äntligen Hemma kommer du med något så grymt som skivan Hip Hop? Väldigt mycket av det du serverar kan jag ta till mig samtidigt som mycket lämnas kvar i mina tankar i form av en fråga, ”Varför så mycket ont i världen?”. Du belyser ständigt saker som tenderar att falla i skuggan. Dock måste jag säga att låten ”Legend” just nu är min favorit. Aja, nog med smörlika hyllningar. Keep fighting Ken!

    • jePPe

      Jag menar självfallet att JAG näst intill spelat sönder ”Äntligen Hemma”. Såg att jag formulerat mig som om att den vore dålig.

  • L

    Man kan läsa om en releas fest som spårade ut igår på clarion , http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5859948.ab.. . fan hoppas inte din kväll blev förstörd!! de här var ju din kväll ju, ni skulle fira osv synd som fan om de blev skit:/ piizz

  • b

    Gaaaah sitter och bokstavligt talat knarkar sönder skivan…underbar!

  • MADDE

    oj vilken hysteri det var på din relese fest. så mycket folk.

    synd bara att tidningarna fokuserar på det dåliga…

  • jaguaren

    skivan är tung! bra jobbat bäng ring

  • Anonym

    asså jag hittar inte hip hop på spotify:/

  • Fan

    Lyssnade på ditt album nyss och det var fett bra ! (Y) ska fett köpa den!

  • Anonym

    Erm, lite NAS över det hela Kennyboy?

  • maryam

    haha,de e bara o söka på youtube men du vet att halva din inkomst e tackvare mej jag har köpt 15 st ex. av albumet hiphop -ville bara sprida budskapet

Kommentera

