Imorgon håller jag Stockholm nere..

Idag ska jag sätta upp en hel ny show för imorgon..
Har inte tid att skriva här.
Sorry..
Men imorgon blir en sjuuuuk kväll…


7 responses to “Imorgon håller jag Stockholm nere..

  • roos

    Hej, antar att jag bara är en av alla som kommenterar men jag måste bara säga att du förmodligen är Sveriges bästa rappare. Sedan kommer den vanligaste frågan av dom alla, har du någon adress eller liknande som man kan maila till om man vill ha en signan bild på dig?

    tacksam för svar!

  • Micke

    tja ken! är evigt tacksam för all din musik som är och alltid varit en stor del i mig och mina vänner liv.

    är från sundsvall och kommer självklart imorgon, men vi måste tydligen vara 23 vilket vi inte är.. hoppas detta går att fixa🙂
    ring mig på 0730842227 så får du våra namn att skriva upp.

    tack igen för all din musik, den betyder allt!

  • Lina

    Kul fest🙂 Trisst att man inte blev bjuden, Polarna blev det. Men vi har jue inte haft kontakt sedan vi bodde i Hudik. Så det är lungan !Hoppas ni får det SKIT KUL i morgon !!! det vet jag att ni får !

    Kram Lina Edström

  • mathi

    Vipi kaka?
    Nimesikia musiki yako, jamani, nzuri sana, bomba kabisa! nililia wakati ninasikia Änglabarn! Utahama Kenya, fresh! Bongo flavour kubwa kabisa kule, swahili rap poa sana! Kule tanzania tu, bongo rules! Bahati Nzuri kule!
    mathi. Salimia Africa!!!!! Ninamiss nyumbani ya mbili sana.

  • frida

    jag förstår att det är jobbigt att alla vill ha kontakt med dig men måste bara säga att du är dom bästa rapparna! Första gången jag hörde dig så jag fastande direkt för meckar en suttla. Du är bäst i mina ögon. Fortsätt så!

  • frida

    du är en av dom bästa rapparna*

  • tony

    tjena ken …ville ba säja att du gör fett skön musik..specielt att lyssna på vid vissa tillfällen när man ba tar upp den om du fattar. men vi syns ikväll i halmstad ..sjklart kmr jag iume att jag bor i halmstad .. peace bre

Kommentera

