Allt handlar nu om fredag.

Allt måste vara grymt planerat så ledsen om jag inte skriver så mycket i bloggen.
Men kom på fredag så förstår ni varför.. Peace


11 responses to “Allt handlar nu om fredag.

  • Pontus Bettner

    Oj vad kul det låter kommer man få se dom gamla bb killarna också som kwesto Alladin Big fred Tattarprinsen osv det var på den tiden jag satt på lövsta och lyssnade på era låtar

  • Bengt

    Ken! Var får man tag i låten ”Softar”? Stay grym!

  • Diana

    Tja Ken!
    Jag är Diana, 15år från Kalmar.
    Stort fan, älskar alla dina låtar som du gjort!
    Jag skriver låtar och undrar om du är intresserad att läsa några av dom. Självklart när du har tid, men det skulle uppskattas!
    Enligt många är dom otroligt bra, själv tycker jag också att dom är ganska bra.
    Hör av dig så snabbt som möjligt!
    dianamatic_84@hotmail.com

  • Sofia

    Skriv upp mig på gästlistan😉
    Hahaha kram Sofia !

  • Mdahustler

    Ey Ken distribusjonen i Norge er fucked opp! Ingen butikker har skiva!
    Ikke platekompaniet, ingen har skiva! Mas på dem!

  • Amanda

    Jag älskar alla dina låtar!
    Du är nog världens bästa rappare ;$

    Btw, Brukar se dig i hagsätra!

  • Tilly

    Tjo ken! Min dröm är att se dig live,Du är min största idol och dina låtar har man softat till många gånger. på något sätt har jag missat alla dina spelningar innan. Och nu på fre lär bli fett men så är de 23 års gräns. Fett besviken. Hade planerat att gå (är 19) Har du fler spelningar i sthlm innan du flyttar?
    Peace / Tilly

  • Ken ring är gud.

    Keen, älskar alla dina låtar, på gud jag lyssnar på dom varje daaaag, 20 gånger om,
    Förutom ber en bön den lyssnar jag 100gånger på, jag svär alla dina låtar e så fucking feta!
    Mecka den, cutta dom , ber en bön , varför blev du till en hora, änglar, ALLA! jag svär alla, bäääääääääääääst! Världens bästa artist utan tvekan, och förresten jag sjunger alla dina låtar inför min klass i skolan alla lackar på mig för jag gillar dig så mkt! DU ÄR GUUUUUUD BRE

  • Mary Jane

    Tja Ken. Undrar om man kan få tag på en signerad platta? Bor i södra delarna av Sverige och kan tyvärr inte ta mig till Sthlm på fredag. Det hade betytt mycket. Tack på förhand….

  • Polisen

    Var du inblandad i rånet eller inte RING?

  • Anna

    Hej Ken! Har alltid tyckt att din musik har varit fet! Din musik blir bara bättre & bättre. Din nya skiva är sjuk!
    Hoppas på fler nya skivor från dig =)

    Kärlek & Respekt!

Kommentera

