HAHAHA

Fett som fan, man kan rösta in mig på tracks idag fram till 14.00!!!!

TRYCK HÄR OCH SUPPORTA BRODERN!!!


7 responses to “HAHAHA

  • KenRingTheKing

    det går juh int :S

  • J Bello

    Det funkar inte:/

  • Tobias

    tja Ken Ring

    mitt namn är Tobias

    jag håller på med rapen i snart 4 år men. Behöver lite mer erfarenhet.

    så jag undra kan du lära ut mig om din erfarenhet så skulle det vara fett nice! du mila eller chata med mig min adress är Toss@live.se // Tobias

  • Nathalie :)

    Hejsan🙂
    Jag heter Nathalie och bor i Skåne.Jag har musikprov i veckan och vi ska välja en låt och skriva om låten och om artisten.
    Såklart valde jag dej med låten ; Nu måste vi dra.
    Sjukt härlig åt och älskar den till max.
    Men jag hittar ingenstans på ingernet hur låten kom till.Hur du kom på att skriva en sådan text.
    Skulle bli tacksam för svar!🙂
    Och lycka till i fortsättningen😀
    Mvh Natta

  • pontus

    Tjena mannen, fet spelning i Luleå fan, tänkte höra med dig, du har berättat lite och de snackas om att Blues ska göra en comeback, dom 3 tyngsta rapparna är ju ken, blues och ayo. Kan knappt vänta om de stämmer, pengarna rullar snart in på mitt konto och tänkte köpa mig din platta, undrade även medans jag nu kommer ihåg att fråga nån som kanske har en aning om hur saker ligger till, vet du vart man kan köpa Blues plattor? Hans hemsida har stått still i år så shoppen funkar ju inte speciellt bra och ja behöver plattorna, har redan ett par av Ayo, ett par av dina men inga av Blues. Så vore grymt uppskattat om du kunde skicka ett mail på vart man köper nån av hans plattor om du har nån aning de vill säga. Aja i alla fall fett nice spelning i Luleå, du måste fan tillbaks upp hit när du kommer tillbaks, kan ju inte ha ett Norbotten som inte dunkar ken, funkar fan inte. Peace out!

  • Kens bästa fan

    I skolan håller på och bloggar om olika personer och jag valde att blogga om dig, men det står inte så mycket om just dig i bloggen, skulle vara bra om du kunde skriva i bloggen om dig, om skivan och sånt

    Tack🙂

  • okänd

    ja du måste komma till luleå/boden ken när kommer du`???? =)

Kommentera

