Nu är det Stockholm som gäller.

Tack till alla som kom ut till Stadt igår…

Nu ska jag fokusera på Sthlm.
Kommer bli helt sjukt fett där på fredag.
Har fått in lite namn till gästlistan.
Och kommer på nu att jag inte bjudit en enda och listan är redan på 100 personer.
Så ni som känner mig, maila mig nu för imorgon stryper jag listan.
Hahahaha

Har massa grymma gäster redo för kvällen..
Ska fan hålla dom alla hemliga.
Men det kommer bli hur sjukt fett som helst.

Må Bäst!

poster releasefest


5 responses to “Nu är det Stockholm som gäller.

  • Anonym

    när kommer du till boden?? =)

  • okänd

    när kommer du till boden”/typ alla bodensare vill se dej även minderåriga så när kommer du???=)…..

  • Juan Som Fan

    tjena ken, laddade ner din skiva, mkt mkt feeet, ska köpa den me nu i veckan SVÄR, fetefet 😉 kunde inte hålla mig.. Keep It Real / Juan.

  • L

    Alltså, har kolla runt i ösd efter din skiva ja va fan o kolla direkt den 16de efter den dom hade den inte. kollade dagen efter o fråga om dom tar in den, Nepp! va fan är problemet:S varför har dom inte den? :S skumt men men hur som helst blir att beställa den , ångrar att ja inte förbokade=/ men tänkte ju att ä ja köper den i affären samma dag den släpps. så sämst av ösd ha de bäst

  • lkpg

    Linköping?

Kommentera

