Countdown 2 dagar kvar!!!!

I övermorgon släpps Hip Hop!!!

16 responses to “Countdown 2 dagar kvar!!!!

  • Pauline

    snart , os ska jag köpa den! du är min legend ken (:
    läs min blogg ska du se, mkt ken 😉

  • Robin

    Ken du har så skönt uval av dina låtar.
    lixom dina beats är sköna på nåt sät med också tunga som fan!!

    jag själv håller på med samma sak..
    ska göra som du sa i Smack DVD Part 3.
    skicka alla låtar till kompisar som skickar vidare å vidare..!
    För jag vill verkligen bli musiker det är det ja gör =)

    typ skiter i skolan går hem och jobbar i studion lix:D

    Dit album kommer bli tungt

    Peace

  • SHuu

    Tjuuu ken, du jag undrar vart man kan köpa din skiva och jag bor i eskilstuna och vart kan jag få tag på den 🙂

    Tacksam för svar

  • Andreas

    Att dra en spliff och kolla på detta gjorde min kvæll, længtar tills du kommer till Oslo! Peace

  • Daphne Doggy

    Du måste köra en till runda i Norge! Jag missar dig precis, är i thailand och letar tigers då!

    Du har funnits i mitt liv i snart ett decennium. Förgyllt mig!

    Ser verkligen fram emot din nya platta! Väntar spänt på den.

    Massa kärlek
    / DD

  • Dzemo

    Hip Hop i övermogon! Sjukt mkt kommer plattan pumpas!

    Finns fortfarande dagar som man sitter och lyssnar på allt från mitt hem blir ditt hem till mellanspelet, inblicken, de bortglömda, Kennelklubben, Rubriken och allt annat!

    Ken, legend för alltid!
    Och för alla små ”ungar” som nu ser vem ken är och börjar hype han, säger jag bara:
    Lyssna på äldre musik med Ken, först då kommer ni att inse snubbens storhet!

    ”K-E-N i er pannan när ni dör!”
    Shu!

  • kajsa

    GÄVLE KOMMER BLII BÄSSTAAAAAAAAAA JA KOMMER FUCKA UUUUUUUUUUUUUUR

  • 420

    DVDn verkar bli tung! big upp till Adde!

  • Petronella Wadle

    Hej ken, jävligt nice med ny låt!

    Vi är tre tjejjer som går 3:e året på Nyköpings Enskilda Gymnasium, vi håller på med ett projektarbete som handlar om alkohol. Vi skriver en novellsamling med verkliga människors verkliga berättelser, om du känner att du har en historia att bidra med vore vi evigt tacksamma, du kan kontakta oss på alkoholboken@gmail.com
    tacksam för svar // julia, louise, petronella!

  • JNTE

    Ken, lägg märke till denna kommentar! När du kommer till gävle, så kommer du få en present från ditt största fan, svär att det blir sköna grejer! / JONTE

  • Emmeli

    Du är bäst!

  • Makkan

    Yoo ken, vad var det för blå tröja du hade när du uppträdde på Tv4?

    Simma lugnt.

  • Makkan

    Tack Ken! Uppskattar det, undar även var du fick tag på den blåa hooden som du hade när ni körde ”nu måste vi dra”?

    Tack

  • elsa

    du är Bässttt 😀

Kommentera

