Countdown!!!!

4 Dagar kvar!!!!


10 responses to “Countdown!!!!

  • Anonym

    Ken ring är het som faaaan

  • Robin

    Ken du måste fan vara världens softaste snubbe!=D

    ja håller själv på med hiphopen för fullt.. försöka se sen om ja kan få
    ett bolag som vill ta emot mig ..
    Kung är du! Det är du som håller Hässelby gård i takt fan mennen!

  • nahi

    tråkigt att det var 18+
    på vatra i skövde, ville så
    gärna träffa dig🙂

  • Sandro

    TUUUUUUUNG

    söderort! 123!

  • Risse

    Fuckkiiin nice ken!! Stört skön du är!!

  • Anonym

    Bara några frågor, din Realese fest i skanstull på hotellet.
    Kan vem som hällst komma, eller är de bara ”speciellet”?

    och vart man köpa biljtterna?

  • gustav

    ken, vart kan man haffa ”smack dvd” sen?? pz man

  • S

    KeeeeeeeN !!!!
    Älska din nya video asså, den e bara att älska jag svär, full me kärlek blir man när man ser kärleken i dina ögon för din familj, jag e så glad för din skull, jag lovar, hoppas du fortsätter så här, ”Jag svär livet blir bättre när man vet var man ska”
    Btw, diggar din kostym till MAAAAAAX !!😀 Hehe

  • Mathilda

    Jag såg dig när du var i Vallentuna ;D

    DU ÄR GRYM KEN! bäst genom alla år och dar’. Peace.

  • pippo

    pekar på kaliffa o säger lungt ”han har träffat purple haze imorse” HAHAH så skön

Kommentera

