Upplands Väsby bokat till den 3e oktober!!

11 SEP Luleå / Fiskekyrkan
12 SEP Skövde / Vattra
16 SEP Hip Hop släpps!! Fest ska det va men vet inte vart än. TBA (BOKA DETTA DATUM OM NI VILL!!!!)
18 SEP Gävle / Hangloose
19 SEP Hudiksvall / Stadshuset
25 SEP Stockholm / Clarion Hotell Skanstull med The Page (Realese fest)
26 SEP Halmstad / (Realese Fest)
27 SEP Ängelholm / Gottwalds
02 OKT Växjö / Oléo
03 OKT Upplands Väsby / Folkets Hus (Tidig spelning vid 20.00 åldersfritt)
03 OKT Västerås / Culturen
07 OKT Stockholm / Berns med Tommy Tee
08 OKT Oslo / Sentrum Scene med Tommy Tee
09 OKT Bergen / Verftet USF med Tommy Tee
10 OKT Stavanger / Tou Scene med Tommy Tee
11 OKT Arendal (TBA) med Tommy Tee


21 responses to “Upplands Väsby bokat till den 3e oktober!!

  • aawyeah

    spelar du i boden imorrn eller?

  • vicke

    blir det luleå imårron ?

  • Mark

    tjenare ken hur é läget.
    helt ärligt så blir man fett less på vad dom skriver om dig på median som extra har skrivit så säger de fel då menar jag allllt det dom har skrivit jag har lyssnat på dina låtar sen jag var 12 år,4och halv år tillbaka allså och jag har tyckt om dem skit mycket och jag har lärt mig en hel del bra saker från dina låtar plus att jag hoppas att de blir en fest show på fiskekyrkan och vi kommer att ses imorgon i luleå båda på fyskekyrkan och kanske å nattklubben om du kommer ditt´.peace

  • Teleborg

    hur kommer det vara på Oléos, alltså med åldersgränsen?
    Hoppas verkligen du kan hålla den lågt, så alla barn här runtom kan komma och se dig.
    Much Love!

  • Najs

    Fest imorron, och Ken spelar. Kan inte bli mycket bättre en fredag kväll.

    Ses i Lule yaoo!

  • Ida

    Hahaha känns som jag trackar sönder dig angående releasefesten MEN vill ju verkligen gå. Har kollat thepage.se typ hundra ggr och min kompis har mailat dem (haha), de skriver ju inget om att man kan köpa biljetterna där. Såå..lite mer info tack =)

  • Uttis

    När kommer du till götet o gör en fet spelning???

  • mia

    är det förköp på biljetterna i hudik?
    det står den 19e men du skrev 18e åt en som fråga om hudik!
    har en dotter som lyssnar på din musik jämt.skulle vilja veta vart vi köper biljetterna?

  • jonatan

    vart lirar du någonstans i halmstad, vet du det?

  • H

    I Ängelholm en söndag?

  • Anonym

    äre grattis näru kommer t väsby?

  • H

    Vilken tid i Ängelholm?

  • Mewe

    Det kostar 100kr när han kör i väsby den 3e oktober mer info kommer komma nästa vecka.

  • shu

    kommer du till vatra / Skövde ikväll? hittar inget om det på deras hemsida. peace

  • swändyfreak

    när börjar det i hudiksvall?

  • vicke

    shubre .. fan kom till älvsbyn den 16 ?

  • mia

    Min dotter hade gärna velat se dej spela i Hudik men vi fick de tråkiga beskedet idag att det är 18år,,,faan åxå,,,synd de

  • sandra

    Ken! Jag blir såå sjukt glad över dina låtar! Helst när jag hör ” nu måste vi dra”🙂 Jag o min lilla son Ludwig 3 år älskar den!!!! Kommer du till ängelholm på söndag eller? Jag älskar när det ”går bra för människor, blir så rörd!!🙂 fortsätt så här Gud välsigne dig! Mvh//sandra

Kommentera

