Countdown 1

Countdown 1.
Muddafakkas….. Varje dag räkar vi ner till den extremt vackra dagen då mitt nya album släpps.
Den dagen är om 6 dagar, med andra ord på ONSDAG.
Countdown 1. Muddafakkas…

4 responses to “Countdown 1

  • Antti Nurmi

    Tjo man, hoppas allt är väl trots tunga tider och tråkiga besked.

    Ser framemot din skiva sååå sjuuuukt mycket! Blir en day-one purchase.

    ”Don’t cry because it’s over smile because it happened” – Dr Seuss

  • J Bello

    Oshit fan vad nice! Garva ihjäl mig när du sa ”Sen är det jag som är tungaste av alla liksom!” HAHAHA fett rolig, det stämmer ju också!!

  • Joakim Holk

    hahah för bra, när är det tid att röka Holk med en äkta Holk ?

  • "Amanda"

    Ser fram emot din spelning i Gävle på fredag.

    Ken, din musik har funnits i mitt hjärta, i min själ så länge…

    Din musik har gett mig så mycke, i tuffa tider.

    Äevn om jag är tjej så har dina texter prickat mig så mycke. (Tjejer gör väl ändå lika mycke tok som killar)

    ”Se dig omkring” är en låt som spelats om o om igen. Den låten är en av anledningarnal till att jag ”hitta hem”
    Nostalgin kröp fram härom veckan och den spelas åter igen i mitt hem…mmmm…underbart.

    All kärlek och lycka till dig, det är du värd!!

Kommentera

