shu

Ni som har betalningsanmärkningar…
Ni kan beställa plattan genom ginza också…

Tryck här

Ken omslag 33 dpi


3 responses to “shu

  • Frank

    lite synd att det är 14 låtar ”bara” och att man hört ett par redan. Har för mig att det var snack om ett dubbel-album förut. Vart föredrar ken att man köper skivan någonstans? Vart tjänar du mest, el är det samma lika? //Frank

  • Abdul

    Shoo Jag Undrar Kan Du Skriva Alla Dina Låtar Jag Tankar Ju Ner Alla Dina Skivor Men Finns Vissa Låtar Som Du Har Gjort Finns Inte Alls I Så Jag Tänkte Om Du Kunde Skicka Ett Email Min E-post E abdul_kung@hotmail.com O Skriva Alla Dina Låtar Du Har Gjort Eller Så Kan Du Bara Skicka Alla Dina Albumer Via Msn Aså Du Är Bäst Jalla Hare Bra Bye:)

Kommentera

