Spelningar innan jag fyttar till Kenya (SISTA CHANSEN FÖR DETTA ÅR ATT SE ELLER BOKA KEN RING)

04 SEP Borlänge / S2
11 SEP Luleå / Fiskekyrkan
12 SEP Skövde / Vattra
16 SEP Stockholm / (Realese fest)
18 SEP Gävle / Hangloose
19 SEP Hudiksvall / Stadshuset
25 SEP Årjång (TBA)
26 SEP Halmstad / (Realese Fest)
03 OKT Västerås / Culturen
07 OKT Stockholm / Berns med Tommy Tee
08 OKT Oslo / Sentrum Scene
09 OKT Bergen / Verftet USF
10 OKT Stavanger / Tou Scene
11 OKT Arendal (TBA)

Jag behöver så mycket som möjligt innan jag drar så ni som vill boka mig maila kenringbb@gmail.com
Kommer tillbaka nästa sommar så boka det nu eller boka till nästa sommar!!
Och få ett bra pris som fan, hehehe.
Albumet Hip Hop släpps 16E September

Hip Hop turné Sep – Okt 2009

Ken Ring Stor turné Maj – Aug 2010

PS: Tommy Tee´s nya album närmar sig!!!


27 responses to “Spelningar innan jag fyttar till Kenya (SISTA CHANSEN FÖR DETTA ÅR ATT SE ELLER BOKA KEN RING)

  • fan

    lite info om din spelning i halmstad skulle vart najs, peace!

  • Ken ring ÄLSKAR DIG

    Ken ‘kung’ ring, var kommer du va 16 september
    jani var i stockholm?

  • danne

    jaså back to hudik, trodde att aldrig skulle spela där, men där ser man..he he he

  • Sho Len

    fan mannen ingen göteborg😦

  • Nedde

    Vart i borlänge kommer din spelning att vara? vill gärna veta de!

  • Anonym

    Ja, mer info om borlänge tack!

  • Jessica

    Ja, mer info om borlänge tack! Vart? när? Åldersgräns? Pris? behöver man biljetter osv..?

  • baagz

    tja! Var i Luleå kommer du spela?

  • Malmoe

    daaamn ingen malmö fan:(

  • Bullen

    Vart i Hudiksvall spelar du? Förra gången du var där så ringde jag till turistbyrån i Hudiksvall men dem visste inte vart så jag kunde inte åka. Har ganska långt att åka. Så nu vore det naiz att veta vart du spelar så man kan åka dit och kolla

  • Ida

    vart i sthlm i okt?

  • jeermsss

    shoooo KEN!!

    Lyssna på dessa dom e feta
    dom har fastnat i sin lilla studio bara
    klicka inte bort mig lyssna igenom dom
    http://www.myspace.com/alexmannen
    FOREPLAY ENT, Pang pang, kallash
    tunga grejer tro mig, hade uppskattat en kommentar av dig
    må bäst!!!

  • Robin

    Ska du flytta till Kenya:O
    kommer sakna dig Ken.
    det är du som håller Hässelby i takt

  • E.B

    Shuu! Är det någon åldersgräns på spelningarna? Måste man ha biljetter eller kan man betala där? Peace n’ Love

  • Johan

    skulle verkligen uppskatta om du kom till växjö, så man nån gång skulle få se dig live!

    Much love från alla grabbar i växjö

  • "Gallen"

    kom till östersund oxå då :):):):) skulle vart fett nice . peace mannen

  • shoordy

    vart i halmstad är du??

  • 420

    Var i Halmstad är spelningen? Kommer bli rikitigt fett!

  • gbg!

    KEN KOM TILL GÖTEBORG FÖRFAN;((

  • selma

    kul o flytta🙂 en dröm o dra från de svenska samhället. hur blir det med skola och dagis för små knoddarna? missar dom inte en hel del? men vem behöver skolan, bättre o vara streetsmart ;P haha.Ne men for real, hoppas ni får det underbart där nere.va inte borta allt för länge😉

  • jenny

    kom till växjö många som vill ha hit dig..

  • jimpa

    Tja Ken, här har du lite skit jag skrivit. Gör något produktivt av den om du kan/vill.

    Du frågar vad som är fel
    Jag försöker förklara
    Men det är svårt
    För du har aldrig varit där
    Där jag varit och kom tillbaka ifrån
    På gränsen mellan mörker
    Och det som är ljust
    Där man vaknar med en klump i magen
    Och går och lägger sig likadan

    Folk kallar mig för stark
    Den som står pall för vad som helst
    Ändå snavar jag omkring
    Och inte riktigt vet
    Vad jag vill
    Inte heller alltid
    Vem jag är
    Ibland stormar det i mitt huvud
    Då är det enda jag försöker är att krampaktigt hålla fast
    I stadig mark
    Det finns två sorters människor här i världen
    De som får stjärnhimmlen
    När de begär den
    De som tar för sig varje dag
    Och vi andra..
    Som får slåss för varje andetag

    Så du
    Sparka inte in dörren här
    Och fråga hur det är
    Knacka gärna på
    Tassa in på tå, sätt dig ned lungt och stilla
    Viska din fråga, men träng dig ogärna på
    Håll mig hårt
    Viska att du älskar mina brister
    Och alla mina fel
    Att jag duger precis som jag är
    Än hur många gånger jag förnekar att det är så
    Förlåt mina snedsteg
    Förstå min tystnad och mitt grubbleri
    Ibland snavar jag och trillar
    Ge mig då ditt stöd
    För jag vill inte ha din sympati
    Ifall jag ställde mig naken i min sårbarhet
    Skulle du då slå sönder mina bojjor
    Och släppa mig fri?

  • Vero

    Kåm til trondheim! Vi savner deg her!

  • Anonym

    är det någon åldersgränns i borlänge?

  • URAN

    KAN NÅGON FÖRKLARA LITE MER VAR D E HAN SKA SPELA I HALMSTAD..

    någon som vet lr?
    måste fan se detta asså
    fett tungg du eeeeee !

  • zaya

    hi sainuu Oyunbat monvv mon bol hariu.

Kommentera

