Grymt!

Blev klar med låten jag hjälpte Tommy med att spela in M.O.P.
Men fy satan va tuuunga dom killarna är.
Levererade som få i denna värld fan.

Och dom e fett soooofta.
Riktigt kul.
Att spela in andra har jag saknat lite och nu när man gör dom så fick jag suget tillbaka….
Damn, riktigt fett.

Ska sova, tror jag börjar bli sjuk.
Svininfluensan spökar….

Sov gott!

IMG_3896

7 responses to “Grymt!

  • Sussie

    Men ändå är ingen bättre än dig!!!! Din musik har hjälpt mig genom än sålänge 7 svåra år!!! Keep it up cuz we need u! Klockrena låtar! ALLTID!!!

    /// Peace & Love

  • markus

    ashit…. tung gunget asså
    M.O.P … M.O.B

    mo fyyyyyaaah fyyyaah click clack big app

  • Ken ring ÄLSKAR DIG

    Ken ring är världens, VÄRLDENS bästa artist. utan tvekan..

  • Ken Ring är bäsT!

    Asså din musik den e grym 😀

  • izabellah-

    skojjar inte 😛 svininfluenssan den suuger.. elller aa än så länge känns den som en vanlig influensa , feber hosta ont i hela kroppen tvärr ont i halsen osv 😀 jävla bulgarien som fick mig sjuk. Pust
    Ha det tungt , krya

  • 420

    När kommer låten släppas? 🙂 längtar efter albumet! peace

  • Dizzy-TRip

    Kan du hjälpa mig lite med en låt jag håller på att göra:D??skulle vara jävligt tacksam för du e min största idol.

    hip hop i mitt blod nu attackerar jag med ord,för dizy har nu mord att sjunga om betong,förgrisen e på språng, för varje gång vi shorar så kommer denna horan, med blåa ljus och pipig röst så tar han bara barnens tröst, för gräset det är fräsht och barnen röker bång i gbgs betong där barnen rullar holkar så sitter jag och tolkar, jag håller mig till hip hop och målar på betong block.

Kommentera

