M.O.P

Kom precis från poolen och bastun.
Ikväll händer det!!
Jag kommer nog köra ett par låtar ikväll….

Fett.

Grabbarna är taggade och det är jag med….

Peace


3 responses to “M.O.P

  • Marcus Andersson

    Tjenna! Mannen! Big Up från Alingsås.. Jag o min fru satt o kolla på ditt uppträdande i TV4.. Kan bara säga att , vet faan inte vad jag ska säga du förmedlar sån känsla att jag ryser min sambo fällde flera tårar för din över feta musik.. Vet inget om att ha en syster men en mamma som jag själv växte upp med utan en farsa som lämna mig mig själv på jorden 2006 o jag kommer aldrig acceptera att hon inte finns vid mig längre.. Ska tillägga att jag satt av 2år på Lvm precis när jag ggjort tiden kommer hem till morsan hus o hittar henne.. OD! O d e tungt o jag serdetta varje natt jag ska sova.. IAF DU gör det lättare för mig att leva.. MÅ BÄST TILL DIG O HELA DIN FAMILJ!! KRAM!

  • chrille

    Om man ser på dig o lyssnar genom dina textar så fattar man vilket helvete du gåt igenom. Önskar dig all lycka i framtiden
    och att du lyckas med det du gör .

    peace chrille

  • KEN RING FTW

    ASSÅ KEN DU ÄR KUNG! JAG SVÄR.
    SNACKAR OM DIG I SKOLAN HELA TIDEN,
    LYSSNAR PÅ DINA LÅTAR HELA TIDEN! , haha.
    Skaru flytta till kenya? eller äre ba semester? JAG BER DIG, om du flyttar FLYTTA INTE! vi behöver en kung i sverige.

Kommentera

