Idiot

En vän har haft samma lur som mig.
Fanns klipp på en idiot där och nu tror bruden att jag gjort bort mig.
Hatar detta, jag är henne helt trogen men så dyker såna saker upp och nu måste jag försvara det.
Har inte varit med någon på flera år men hon har svårt att tro det när såna här saker dyker upp…
Irriterande som fan.

Fuck u till min vän som inte raderade det innan jag fick luren….

Men det finns bara en i mitt liv, efter 17 år borde man veta det tycker jag.

Peace

13 responses to “Idiot

  • J Bello

    fuck din vän!

  • shoordy

    fan vilken idiot.. men hon borde känna dig..

  • L

    Klart hon börja undra liksom ,vem skulle inte ^^, men hoppas hon tror på dig hon borde ju trots allt ha tillit nog för att inte missbedöma dig efter alla år 🙂

  • J

    Fy fan va dåligt av din vän, såklart man går igenom allt innan man ger bort luren, iaf när man vet att de kan finnas skit om kan få bruden att undra,
    Såklart alla vem som helst skulle väl undra lite.
    Men hoppas att hon tror på dig, (som hon borde)
    Allt komemr att lösa sig

  • sabbzita

    de ordnar sig.. . brudar blir alltid nojjiga men dem inser tillslut att dem har fel över att överdriva innan dem tar reda på fakta.. så håll ut med grälen från kvinnan, de är de bästa en man kan göra.. peeeace

  • Nathalie

    Ehm…haha, vem det än är och hur det än ligger till så ligger hon i ditt hjärta och det kan ingen röra eller göra något åt.Så egentlgen är det inget att vara sur över, För hjärtat ditt är det ingen som kan röra vare sig dom vill eller ej -för det tillhör ju bara din tjej 😉 Fett va, det vet hon redan,men bekräfta det för ingen tar sånt för givet.
    U LOVE HER, haha fett ;)Sån kärlek finner man inte ofta ska hon väl veta.

  • Nathalie

    Hon verkar ju så go´, ni lär reda ut saker och ting, just för att ni är som ni är och det är unikt!
    Må bäst!

  • Philip

    Diggar både dig och din musik! Älskar din replokal^^ Dags för en spliff nu^^

  • Anonym

    du kommer väl tillbaks nån gång?
    DU om nån är den enda legenden bland hiphopen, stor jävla kärlek till dig ken.

  • maria

    Är Åse din syster på något sätt?(:

  • söt som få..

    kefft, sänk vännen!

  • Anonym

    Du kan ju visa henne datumet när klippet gjorts, då bevisar ju du att det inte var du som spelade in det! : )

Kommentera

