Båda klippen

Lite sämre kvalité på andra låten, kan nån fixa bättre hojta….


28 responses to “Båda klippen

  • Johan Persson

    Grymt Bra Ken. Kan vara en av de absolut bästa låtarna jag hört från dig. Trots att jag är en släkting till dig som du kanske inte känner till så Håller jag tummarna så hårt jag bara kan.
    Ha de bra.

    Mvh Johan P

  • old upplandsbro bo

    tjännare, vet inte hur man kommenterar här ? elr ifall du ser kommentaren? men iaf, en polare spela upp ken ring – Alkolismen för ett bra tag sen, och då hörde jag ”upplands-bro” då skrek jag till att han skulle starta om den, och hörde dig sjunga ”eyyo jag föddes i stockholm, bodde i upplands-bro” osv, fick världens rysning igenom kroppen, och va stolt för jag också bott där. Idag fick jag höra ”ber en bön” den berörde som fan. najs som fan<3

  • Stoffe Visby

    Du träffar mig rakt i hjärtat.
    Satt å grinade me kaffet i handen när jag såg dig på fyran.. Jag kanske aldrig kan förstå hur det känns Men de va som jag kände en del av din smärta…

    Ge kärlek till din June å håll ditt huve högt också.

    Jag hoppas allt blir bättre.

    / STOFFE

  • Jocke

    Ber en bön kan nog vara den bästa och absolut starkaste låten jag hört från dig… Sjukt bra. Ser fram emot albumet!

  • madeleine

    du e sjukt snygg ken!

  • L

    Som jag sa innan starkt som fan av dig att framföra låten,ber en bön berörde som fan.. andra låten va oxå grym =)

  • Mackan Helsingborg

    Ken, sjukt sorgligt. När jag kollade på videon och lyssnade på texten så kändes det hårt i hjärtat. Hoppas allt fixar sig och att du inte går i väggen. Fortsätt kämpa Ken!
    /Mackan

  • Ritzman,Norrköping

    tungt text i ber en bön, Den berörde mycket,Hoppas allt går bra, ge inte upp ken stå upp i vårt och torrt. peace Nkpg

  • AMANDA

    Älskar låten ber en bön. Jag gråter till den! Du är grym ken, verkligen kung!❤

  • josse

    Ouuff mannen.. finner inte ord. när ja hörde den här låten första gången tog det evigheter innan gåshuden försvann och det rann en och annan tår vilket det gjort varje gång ja har hört den nu.. den går på replay nu och lär göra en bra tid framöver. tung text, du kunde inte ha gjort det bättre. good work.. love 2 you man!

  • emilia

    fy fan vad du är stark, vi ber för din syster.

  • veronica

    Jag kunde inte hålla tårarna tillbaka när jag hörde ber en bön på tv! jag är 24 år gammal och har cancer.Jag lider med dig ken! men de komemr ordna sig,det vet jag! jag komemr be för er.

  • "Gallen"

    Du tar värkligen en i hjärtat med dina låtar . hoppas det går bra med din syssster !!

  • Elin Thor

    Tittade på klippet ”ber en bön” och gråter. Kramar

  • Seyran Y.

    Du är en grymt stark person, behöver inte känna dig för att förstå det utan din styrka lyser igenom dina texter, din röst, din musik, dina framträdanden..
    Ville bara säga att det är okej att känna sig svag och rädd ibland, men försök hålla huvudet högt så gott det går..du har många som backar upp dig det kan jag lova =)
    Fortsätt sprida din gränslösa kärlek till din familj och ..jag vet att det är svårt just nu men glöm inte att ett leende eller en kram kan ge en person ännu mer styrka..så ge massa till din kärste syster..Massa kärlek till dig❤

  • daniel

    aldrig blivit så berörd av en låt förut. har väl mer eller mindre följt dig och din karriär sen ”mamma”. dina texter är så jävla äkta och din passion är helt obeskrivlig. sveriges bästa rappare ,alla kategorier, genom tiderna. jag sörjer med dig och kommer att be en bön för dig.

  • Rebecca

    Har inte gråtit på mycket på länge. Fantastiskt fin låt. Jag hoppas att din syster blir bra igen. Tack för all musik du gör. Du har hjälpt många fast du behövde hjälp själv. Du är stark!❤

  • Emma

    Tack för din musik. Den bästa rapparen genom allt.
    Knh!❤

  • Cecilia

    Otroligt bra låt! Berörde mig starkt, tänkte på min älskade mamma i himlen =) Tack för tung musik och trevlig resa Ken!

  • aLEx

    Tja! älskar ber en bön! så himla skön. liksom dina andra låtar. o 16 september fyller ja, vilken födelsedagspresent de blir då :O (nya plattan)

    mvh//aLEx

  • J

    Vad man grät med dig när du var på nyhetsmorgon, damn.
    Är sjukt besviken för att Hudik blev inställt förra helgen, hoppas fan att du kommer till Sundsvall nu alltså.
    Annars blir vi fett ledsna, vi är så peppade.
    You go bro!

  • götenorgskärlek.

    tro mig ken allt kmr lösa sig m din syster, du får inte ge upp nu, tänk så mycket som du har gått genom detta klarar du. jag ber för er att dt ska lösa sig. ken ring du är de bästa som hänt mig, din musik gör att jag kan stå på två fötter varje dag tro mig. när allt känns tungt så kmr din musik som räddar mig från allt . din musik kmr och torkar mina tårar varje gång! tack föratt du gör hiphop levande!

  • göteborgskärlek.*

    *

  • Sussie

    KEN! Sen jag var 13 har du varit min numbero uno, alltså 8 år nu! Jag har kunnat relatera till alla dina låtar. Finner alltid en bit av mig själv i dom. T ex första gången jag hörde första versen av ”Änglar” på min mp3 låste jag in mig på toaletten och grät. Finns så många låtar som gett mig styrka och jag får kraft av att höra din röst. Äntligen fick jag se dig i Göteborg men synd att man knappt kom in bara. Jag fick se dig i ögonen men hoppas jag en dag iallafall kan få en autograf eller liknande. Var ju endast för små sket ungar. Jag kunde alla låtar men många utav dom var nog för unga för det. Träffade vänner efteråt som också ville höra dig doin ya thing men dom va ju minst 10 år över max åldern. Kom tillbax till GBG och kör en för 20+!!! ”Nu måste vi dra” är fett grym. ”Jag ber en bön”, det är verkligen riktiga känslor i den, som jag fattar va sjukt jobbigt att dela med dig utav. All cred till dig. Men den var sjukt bra…. och Ken…
    Jag ber en bön för din syster.

    Mvh Ett troget fan

  • Abel Zorin

    Ken Gud har gett dig gåvan att du kan
    laborera med orden på det sättet , Du är en av sveriges bästa ord konstnär.
    Det finns en sån glädje och energi i dina låtar en sådan livslust i låtarna
    Först hörde hörde jag låten ber En bön
    ,sen hörde andra låten nu måste vi dra
    då kom tårarna .
    Hälsningar ett fan

  • T

    Jag kan inte sluta lyssna på låten.
    Ett större uttryck för kärlek får man leta efter. Så ärlig och direkt från hjärtat.
    Jag känner din June och jag vet att hon är så stolt över dig.

Kommentera

