Ses snart

i rutan…


14 responses to “Ses snart

  • Jenny

    Nu har jag precis hört låten på Nyhetsmorgon, jäklar vilken rörande text jag gråter fortfarande.

    Precis som du säger, att alla går vi igenom olika saker här i livet, och vi ska lära oss något utav det – även din syster. Jag är glad att cancern är borta och jag hoppas innerligt att den håller sig borta också.

    Jättebra framträdande Ken!

    TACK!

  • Kvinna 26 år.

    Av en slump satte jag på FYRAN och satt där med mitt kaffe och kollade.
    Nu sitter jag här med tårar.

    DITT FRAMTRÄDANDE NYSS ÄR NÅGOT AV DET FINASTE OCH STARKASTE JAG NÅGONSIN HAR SETT PÅ TV.

    Googlade för att hitta din blogg så att jag kunde säga det.

    Lycka till i Kenya med fotbollslag och allt fan vad bra!!

  • JNTE

    yes main, det var grymt! BIGUP!

  • Elin

    Det gick bra Ken.

  • Jonathan Bello

    Såg dig och tyckte du gjorde det bra, älskar dig!

  • marie

    Jag såg ditt uppträdande på tv, väldigt fint!

    Härligt att höra att det går bra för din syster. Har ni kollat om cancern är ärftlig? Det finns ärftlighetsklinik på KS och Södersjukhuset som ni kan kontakta annars. Det finns nya mediciner att testa i sådana fall (Icebergstudien i Lund universitetssjukhus. Kan vara skönt att ha en annan behandling i reserv för efter cancer får man ju leva ett tag med risken för återfall. Jag behandlas nu för fjärde gången men första med denna medicinen och den verkar funka och man mår inte alls lika dåligt av den!

    Lycka till och tack för en jättebra låt och ett fint framträdande!

  • Helena

    Så känslofullt verklighetsbaserat att jag föll i tårar. Ditt liv tangerar så många andras liv. Små liv som växer upp med svek och frustration och frågor…små liv som ska bära tunga ryggsäckar. Det som händer oss finns alltid i oss för resten av våra liv! Take care. Keep up The Good Spirit in Your Life! Love. Helena.

  • AAAAA

    hur kommer det sig att du är så jävla tung? VA?!?!

  • Ann

    Lyssnade på dig imorse, grät som ett litet barn.Har förlorat både mor och syster i cancer. Lycka till i Kenya.
    Ann

  • Emelie

    Lyssnade på dig idag och jag grät med dig, du är så jävla bra ken beundrar dig verkligen!

  • Linn

    Du är helt klart bäst kan jag lova!! =D

  • DEN DÄR

    det bästa men Ken är att du är en jävligt smart o inteligent mäniska med mkt känslor har alltid köpt dina skivor o kommer altid göra de så snart är hiphop hemma hos mig där den hör hemma

  • hexiadetrix

    vilket fint uppträdande.. vilken otroligt fin och sorglig låt.. svårt att inte få tårar i ögonen!!

  • Robman

    Fett känslig låt.. Lider med dig mannen!

Kommentera

