Jag saknar er redan Göteborg

DSC01427

Hemma igen, Knaster är fett söt.

Bild 22

Han har saknat mig märker jag.

Nu ska jag fixa sista effekten på plattan.
Ska försöka få tag i lite folk också…
Har någon nått bra filmtips??
Ska mysa med film ikväll tänkte jag….
Hehehehe

HIP HOP UTE 16E SEPTEMBER


14 responses to “Jag saknar er redan Göteborg

  • fan

    fan ken så tung du var igår,, min stora förebild en fucking levande legend fick jag röra vid,underbart!!. rös igenom hela din speling main,, du är en stor del till den jag är idag och hur jag tänker och agerar idag.

    stor fet respekt till dig man! peace,,

  • sthlm

    du är fett söt ken :]

  • affe

    animal e fett bra😀 // kan man boka skivan i förväg nån stans?

  • Jonathan B Bello

    Vad håller du på med? eru helt sjuk? Vafan ska du göra i Kenya? Ska hela familjen flytta dit? Kommer du inte spela mer i sverige eller?

  • Jonathan B Bello

    helt chokad! flytta inte!

  • pauline

    tung är du ken & du ägde hela kulturkalaset må jag säga..
    det är jag som kom fram till dig och fråga om min syster fick ta en bild me dig haha, tung e du ialf (: hoppas de går bra när du ska vidare! ta hand om dig

  • Linus

    Hey!
    Du får ta och köra en show för folk över 20… =P
    Ungdomsdisco i all ära och respekt för det, men nästa gång är det nog vår (30+) tur va?😉
    Det är en grymt söt grabb du har!
    Filmtipset blir en fet film från 2003, som kanske gått dig förbi ”Identity”( http://www.imdb.com/title/tt0309698/ ).

    Frid!

  • chilly

    Notorious är en sjukt bra film =)

  • Emma GBG

    Asso fan! Jag stog i kön till din konsert på Lisebergshallen, så säger min kille att han hade druckit öl, (vilket vi hade) så han fick inte komma in och jag ville ju inte gå utan han och jag börja fan gråta asso! Men han har lovat mig en konsert med dig någon annanstans, spelar tydligen ingen roll vart det är, för han visste hur mycket jag ville gå på din konsert!!
    JAG ÄLSKAR DIG KEN! DU ÄR BÄÄÄÄST!!

  • Svenne

    Du har så söta barn Ken!

  • Roppen

    Into the wild är en riktigt bra film

  • Anonym

    carlito’s way

  • TM

    GBG saknar dig. Riktigt skön kväll då du var här, Tack. Tog ett par riktigt bra bilder. Undra om jag skulle dela med mig Ken Ring?

  • ice tälje

    haha aa de e de gbg va fett soft men vad e de med alla killar och deras kärlekförklaringar haha inget illa menat men ändå haha.. må bäst broder!

Kommentera

