Albumet är klart!!!

Sitter nu på fotografering för omslaget.
Snubben som ska fota skrev att han var på spybar igår på sin twitter vid 03 tiden…
Shiiit.
Men albumet är klart och det släpps i butik den 16e September.
Ja jag vet, men det är så nu.

16E SEPTEMBER ÄR SPIKAT!!!!

HIP HOP

(den låter tjock niiice)


16 responses to “Albumet är klart!!!

  • Linus

    Heeeeey!
    Grymt roligt att höra! GRATTIS! 16 sep ska man akta sig i trafiken för all rusning till skivaffärerna alltså!?😉 Riktigt roligt att höra att du fått klart allt. Lycka till med fotograferandet och med albumet!

    Respekt!

  • OleSchoolRule

    Kan man förhandsboka albumet?

  • P.D

    jag som trodde det skulle släppas den 21 augusti ;(

  • blondinen

    Hello mr! Måste bara säga damn! Va het du var idag på the phonehouse i v-malmsgallerian =)
    Ha det bäst..

  • Anonym

    vars kan man beställa?😀

  • D

    Vars kan man beställa när det kommer?🙂

  • affe

    låter nice kan man förboka nån stans eller?

  • Oz

    Nice Ken!

    Ska fan köpa 2 exemplar🙂 Då har jag 2 utav varje (=

  • Nackstaforlife

    jag dööööör bre, har väntat över ett år på ditt album….kan fan inte längre hålla mig :O….hehe;), Ken vart i Sundsvall är det du ska spela ?? och är det en ungdomsspelning eller åldersgräns ??….ber dig svara så jag vet vill så fucking gärna se dig igen live. Peace.

  • Sanela

    Idag kommer du till Gbg🙂 Ska fan gå och se när du uppträder🙂 har träffat på dig på tåget till lund en gång och sedan såg jag uppträdandet i Kristianstad med🙂 Sen fick vi autografer på hotellet🙂 Du är så jävla bäst🙂
    peace

  • Frank

    Blir nog första skivan jag köper på 5-6 år…, hade köpt förra om jag inte fått den.

  • Kiiim

    Får man se en track list ? ;D Vart lär man kunna köpa skivan ? från cdon och så?😀 Kan inte vänta på att den ska dropa😀

  • jessica

    kung att du spelar i sundsvall igen! vi syns där!;) /Jessica

  • Sofia

    Hej!
    Är spelningen ikväll öppen för alla eller bara för kidsen? När Medina spelade -07 fick bara de som var under 20år komma in, sjukt tråkigt för oss som följt Sam-E sen fjärde världen osv. Samma med dig, du har många gamla fans som var tonnåringar när du släppte din första skiva…
    Hoppas att vi ses, eller i alla fall att jag får se dig, ikväll!

  • Em_ylish

    Yeah. Jag ser fram emot plattan!

  • sthlm

    älskar dig ken!
    du är så grym!!! vi saknade dig i kungsan ikväll. alla skrek efter dig!!
    love.

Kommentera

