Sista dagen

Denna dag känns alltid skitskum.
Massa frågor, väljer jag rätt etc.. Men men.
När jag går ur denna studion är Hip Hop helt klar.
Shiiiiit.

Peace


7 responses to “Sista dagen

  • Linus

    Så när du ser detta är Hip Hop helt klar, GRATTIS! =D

    Ser verkligen fram emot albumet och spelning. Sålde precis min Way out west-biljett så nu blir det Lisebergshallen!
    Hoppas vi slipper regn…

    Ses på lördag!😉
    Frid!

    Btw, sjukt trist att de ville ha spliffbild…!? Gick du med på det?

  • jeanette

    Hej,
    min kille fick mig börja lyssna på din musik.. såg du hade en blogg med så den ska man ju följa.
    Länkar till dig på min blogg.. du vet all marknadsföring är bra marknadsföring😉

    ha de soft mayn

  • nicke

    först när jag hörde nu måste vi dra skreeeeek jag dra åt helvete fucking jävla sellout!!!… nu börjar jag hajja lite hur allt har utspelat sig i ditt livet.., ringde om försäkringen p min nya fyrhjuling och fick en fett billig försäkring å hajja fan att jag börjar bli gammal .., över 25 är man tydligen sansad och lugn i trafiken =).. ?!. hahaha.. troligtvis därför jag har blivit stoppad ett par gånger nu och utskälld av kärringar som tycker dom gör dagens goda gärning när dom berättar ej hur jag kör.., bara va tyst tills dom gaggat klart å säga..,- jag ska tänka på det å peka på dom.., haha… jaja.. ett par bärs senare så gillar jag iaf låten.!.. hörde förresten en intervju med ken på radiondär du/han sa att du/han skulle tälja lejon ur trädstammar eller nåt i nåt land långtbortistan typ.., så hur fan går det md trädlejonen ken??!!.. bigup hur som helst!. många stunder får man ut sina känslor genomandras musik!!… PEACE…. / Nicke!…

  • emma

    jag måste bara fråga hur många barn har du egentligen? och vad heter dom?

  • Daniel

    tjo ken lyssnat på dig så länge ja kan minas du är den tungste rapparen legenden från sthlm,, Daniel

  • P.D

    Tja ken! har bara en fråga när släpps ditt album HipHop ? vilken datum ?

  • pauline

    keen, kmr du aldrig mer komma tillbaka när du flyttar t africa?:/

Kommentera

