Fy fan

Inte betalat COMHEM så jag har inget internet.
Fuck…
Dålig tajming.

Hade 3 intervjuer igår.
Först Veckorevyn, kors i taket!!
Fatta att dom hade skickat en hur soft journalist som helst.
Jag fick en chock.
Inte för att vara sån men vi har massa historia, så det va skumt.

Sen Nöjesguiden.
Dom hade gjort 2 låtsas spliffarb som jag skulle hålla på bild.
Känns lite råkigt att alla ser mig så.
Men men

Sen till det roligast, igår gjorde jag en intervju med tidningen för alla anställda på macdonalds.
Visste inte att dom hade en tidning. Shiiit.

Sen hem och hade middag med 4-5 vänner.
Gryyyym revbjenspäll!!!!!
Svär…
Hehehe

Idag är det en intervju med City och sen repa för helgen.
Ska göra fet show till Mjölby och Göteborg i helgen.
Imorgon ska jag göra det absoluta sista på min platta.
Måste dra, peace…

94.000 views, tack folket…


2 responses to “Fy fan

Kommentera

