Intervju dags

Igår gjorde jag Kingsize magazine.
Dom är alltid soft att snacka med…

Sen på natten så ringde en vän till en vän och sa att deras 15 åring hade spårat lite.
Så han kom till oss och sov, nu har jag spenderat hela dagen med att försöka prata han till rätta. Shit det är skillnad på dom nu och hur vi va då. Lite skumt fan. Men hopppas han har lyssnat på mig vad jag sagt idag.

Fick ett erbjudande om att spela på en liten demo scen i kungsan under 08 dagarna.
Fick mig att tänka på Stockholm Stad, det var så många som frågade mig om jag skulle spela.
Dom sa typ, kom igen du är den enda folk vill se och medina typ.

Nu kommer sanningen, Stockholm Stad har bannlyst mig från stora scenen i kungsan på livstid.
Hahaha, ja det är sant.
Får aldrig spela där igen så nu vet ni……

Men jag kanske borde köra där på fredag på den lilla scenen som finns för stipendium.
Hehehe
Det är typ ungdomarnas egna scen.

Uppdatering av spelningar.

14 AUG Mjölby (kanske kungsan på dagen, hehe)
15 AUG Göteborg
22 AUG Hudiksvall (ja, ni hörde rätt. Hehe)
28 AUG Sundsvall
29 AUG Sundsvall
11 SEP Luleå
12 SEP Skövde

Kommer mer spelningar inom kort…

Nu är det intervju med Reckorevyn, Nöjesguiden och en till…

Det snurrar nu.
Som fan.
Och jag snurrar.

Peace

2_ken_ring_foto_adam_helbaoui


9 responses to “Intervju dags

  • Linus

    Heeey!
    Grymt kul att höra att det snurrar på! Och att spelningarna trillar in också. Tycker absolut du ska köra på den lilla scenen, känns ”Ken” tycker jag allt!😉

    Lycka till!

  • walle

    yo ken. var i luleå lirar du ikväll?

  • Mia

    Fan va gött, vart är det du ska spela i Luleå? I’ll be there.

    Såg dig ju utanför Kulturens Hus å ja stod där å ropa till dig men du svara inte, hehe:/

  • Dekan

    allt verkar gå fint nu ken, roligt o se

  • Tony Satta

    faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.Fick alldeles just reda på att du spelar i Luleå,lite sent nu.

  • L

    Hoppas du talat honom tillrätta och att han lyssnar på dig, du brukar kunna ha stor inverkan på folk,många ser upp till dig! du är en förebild.

    sjukt att du aldrig mer får spela på den scenen fan:/

    ha de

  • Catta

    ken! vart spelar du i gbg? peace!

  • Nico

    Han spelar på Lisebergshallen, gratis tror jag till och med. Ken, lite fler spelningar i Göteborg. Nu måste jag lämna Way Out West för att se dig… värt, men ändå!

    ”Hip Hop” är galet fet! Hittade även Kurra gjömma härom dagen. Du överträffar dig själv.

  • Nackstaforlife

    fy fan vad nice yo, han spelar i sundsvall 2 dagar😉. Vart i Sundsvall är det ?? och är det ungdomsspelning elr åldersgräns ??

Kommentera

