Hej allihopa

Jag är på en välfötjänad semester med mina grabbar.
Är i Spanien och sitter faktiskt vid poolen och skickar ut min skiva för recension.
Kingsize ska få en demo version av albumet så dom kan skriva om den.
Med andra ord så startar allt nu. HIP HOP är på väg.
Måndag och tisdag gör jag intervjuer. Spelar till helgen etc…
(Första gången i gbg på 5 år på lördag med en helt ny show.)
Och ska köra i Mjölby. Nått som jag ser fram emot eftersom jag inte spelat där vad jag kan minnas.

Men nu kommer jag gå loss på bloggen och släppa massa nytt shit.
Så håll er i närheten för uppdateringar och nya exclusives etc.

Jag kommer nu köra på riktigt hårt….

Jag måste dra innan livet kokar över.
Tvätta mina synder, Gud är den som jag behöver.
Men tills dess så är det lövet som jag röker.
Lite bröd till min bror jag äter brödet som blir över.

HIP HOP UTE SNART!!!!!

Peace out från Spanien.
Imorgon är semestern slut och allvaret börjar.
Välkommen In Igen.

Ken

Spaniengrabbarna


6 responses to “Hej allihopa

  • affe

    kommer bli fett nice

  • Linn

    Jag ser fram emot din nya skiva !! =D Älskar din musik.

  • Therese Reimer

    Utan tvekan är du min förbild. Inte för de du gjort utan för de du gör. Kärlek från göteborg/halland

  • Alex

    Shit Ken, sjukt vilket album du släpper på oss. Bland det bästa jag har hört på länge från den svenska scenen, känns riktigt fräscht.

    Tyvärr är jag inte i sverige och kommer inte vara det på ett tag, hade väldigt gärna tagit chansen att sett dig live annars, meanwhile så sitter jag här och promotar albumet för hela bekantskapskretsen.

    Hoppas du haft det najs i spanien och fortsätt så som du gör, ta ingen skit från media!

    Peace / Alex

  • linda

    Var i Göteborg kommer du att vara den 15:e augusti? Take care

  • sthlm

    du är såå bra och ken!
    och snyggast of course! /sthlm tjejerna

Kommentera

