Fy Fan…

Har längtat efter ett album så länge nu!
Nu har det kommit…
Daaaamn vilket album, här är ett smakprov…

Ladda ner Lonley här.

Lyssna på resten av skivan här.

gramps-morgan


11 responses to “Fy Fan…

  • Jessica Isaksson

    fy fan vilken underbar låt!!!! jag får rysningar!

  • affe

    riktigt fet låt

  • Stan

    Ey fan! Vilken fet story! Man fattar ju helt skiten med bilen och snubben ey! Det djupet är under ytan fan! Ditt liv Ken är en historia som får plats i en låt och är fan fet alltså! Asgryma shots vid parken! Fan vad grymt och fett o pro med back up och trummor i videon! Din suit är fan fet! Ken ring! Ring ring! Ring ken! Svara! Jag fattar ditt djup! Knark tar en någonstans alltså! Wasta livet! Ken to tha bone. Jag känner det.

  • derikonja

    Fan jag är riktigt imponerad! Grym låt och grym video. Blir glad av låten! Det känns som att du kommer göra en grym comeback snart🙂

    lycka till

  • Izabellah

    gramps nya skiva är fet , men du , hur får jag tag på Shu Bre Express – Bengen Spanar (A)

  • Izabellah

    kolla vad söt , han diggar din musik oxå , tvärr sött ju . du måste bara kolla kippet ärligt tvär gulligt ..🙂

  • Andreas

    Ken. Jag har aldrig varit ett värst stort fan av dig, eller rättare sagt, jag har aldrig riktigt lyssnat mig in helt på din musik, men ”Nu måste vi dra” är fan den bästa hip-hop låten jag hört på L-Ä-N-G-E!

    Jag hoppas verkligen du kommer förbi och kör något gig i Karlstad snart. Om inte annat ska jag göra allt jag kan för att få hit dig. Sjukt bra Ken..Helt sjukt.

    Ta hand om dig, och skit i vad folk säger, du ÄR kungen av svensk Hip-Hop.

  • Malik

    Kenta fy fan du dödar mig med låten.Vi måste dra.Damn shit fick negern här släppa Ner jobbet och sikta mot East africa … bror fortsätt med din grej låt ingen trampa dig,, för många ormar .. men du e Legenden visa vart skåpet ska stå.. Men släpp in negern på swahilli,, måste göra en est africa mix tape Video..One luve Malik

  • mackish

    FAN vad grym nu måste vi dra är!

    du gör bra musik,fortsätt med det och skit i media,polisen m,m

    peace söderort

  • jennie

    Ken, I LOVE YOU! Kämpa på, du är en på miljonen. Helt klart Sveriges bästa ”rappare.” jag står längst fram på lördag!!!!

Kommentera

