Nu Måste Vi Dra


50 responses to “Nu Måste Vi Dra

  • affe

    måste säga ken den hoppa up på kens top 10 diiiiirekt! pumpat en minst 20 gånger nu och minst 20 till ha det bra nu !! du e fan legend😀

  • AS

    feeeeeeeeeeeeeeeet e du ken🙂

  • ramjar

    HAHAHAHA va FEEEEEEEEEEEET
    riktigt fräsch video & låt!!!!
    fuck va nice!

    HAHAHAHAHA

  • charlie

    Bra studs i låten..fötterna dansar absolut med o texten sätter sej på ett behagligt vis….fin video…minus..en slinga får mej att tänka på Phil Collins låt ”Cant hurry love”….eller whata fuck..det e inte minus men något som är!! En låt jag kommer små sjunga på o höra betydligt fler ggr🙂 Tack!!

  • Stephanie Muster

    riktigt jävla grym låååt! wooooow😀

  • Gisli Viglundsson

    Jag har varit hardcore fan i 11 år, you neva let me down !
    Alltid bra musik du levererat !

    Big Up, skön låt och video

  • Christine

    Tja Ken, måste bara säga att videon och låten är skitsköna, både jag och dottern gungade ordentligt och njöt, spelade den om och om igen. Sen vaknade min åttamånaders son och gillade det också, så det blev dans och soft lyssnande för hela familjen. Ser fram emot remix!
    (Otroligt vackra barn du har, förresten.)
    Du kör på så jävla hårt, undviker ingenting och sitter som gjuten i svensk hiphop-historia (och nutid) och jag vill bara ge dig creds för att du är du, kör ditt race och mognar med stolthet och insikt. Ta hand om dig och din familj!
    Fred.

  • jenny

    alåå stiliga kläder😀

  • Elin

    Sjukt bra låt & video!!🙂

  • P.O

    inget annat än kärlek.

  • Nice

    Fett skön låt Ken !

  • Gun

    Kanon. Både Kenneth och jag gillade den här låten. Och videon!!!!
    Kram

  • Baso

    Så jävla svängig! Detta gillas😀 Skitsöt son har du med😀

  • JNTE

    Nu är det konstaterat att Ken Ring är LEGEND. Finns ingen bättre, så fett.

  • Anna

    Vilken härlig låt! Och tjusiga är ni, allihopa. Tack för kloka ord i dina låtar!

  • JNTE

    Kan jag få snacka med dig på msn?
    Jag svär jag är ditt största fan, och har lovat mig själv att träffa dig någon fuckin’ gång. Du styr hela mitt liv med din musik, shit, j.sjoegren@hotmail.com
    Skulle betyda FETT! du är legend!

  • Hilda

    Skön jäkla låt, glädjerus igenom kroppen alltså. En utav dom bästa låtarna du gjort, lätt. Keep up the good work😉
    Den gjorde min dag.

  • Anonym

    Tung ken!!!

  • oscar

    ken är legend.and i hope its not the end kör på mer mer musik älskar de:P

  • malin

    Hahaha fyfan vilken bra ! Länkar den på min blogg ;D

  • FreddaH aka FlowziiK

    Shiiet alltså.. Mina förväntningar på skivan sjunkte när ”sommarbänken” kom.. men denna låten höjde dom igen. visst den var bra för att vara gjord på kort tid, men det är såna här glada possitiva vibes jag vill höra från ken!😀
    Kom igen mayn du kan fortfarande.
    En kärlek från one of your biggest fans😉

  • Moretti

    OJ OJ.. dra åt helvete vilken jävla skön låt det här är. Kan inte sluta spela den. Kenta levererar år ut och år in. Men denna låt är nått utöver det vanliga. Herrejävlar säger jag bara. Lägg till videon på denna låt också. Vad ska man säga. Världsklass!!!!!!!!!!!

  • Vato

    Först nu märker jag verkligen vilka idioter media är.

    Visst, dom har storat upp och gjort massa skandaler om dig förut.

    men nu har ju aftonbladet med dig på första sidan när dom säger massa saker? det ser ut som skitsnack för mig i allafall, och gillar inte artikeln.
    Den kanske är menat att vara där eller har jag rätt?

    Kändes på en gång när jag läste det som att dom vill förstöra din ”buzz” du byggt upp nu med nya singeln och allt.

    Btw den ägde, du äger, köpte Äntligen Hemma, kommer Köpa hip- hop.

    Lägg inte micken på hyllan efter detta heller, gör en till skiva.

    Peace

  • Vato

    Btw, till alla som läser och inte ken.

    Begär denna till radiostationer så det blir lite spin på den🙂

  • Urban

    Ken du är ju skit….

  • hanna norrköping

    klockren låt ! man blir glad och får en positiv känsla. fortsätt så KEN, du äger ! all lycka till dig !

  • hanna norrköping

    ken ? jag har letat överallt efter dödens gärnsland men hittar inte låten ? kan du inte lägga upp den skulle bli överlycklig då älskar den låten.

  • Tim Aronsson

    Sveriges bästa rapare!! Nummer två, petter alexis!

  • Margareta

    Jag tycker att Du tar upp syreplats i onödan.

  • Anonym

    fett ken! älskar dej

  • sainabou

    fan va bra du är ricky också hahah asså jag har lyssnat på låten skit många gånger på en dag haha:D:D:D (L)

  • Anonym

    Orka med att dyrka en skattesmitare som lever på samhället men bidrar inte med ett skit.

  • last on left

    gillar den här riktigt tungt gjort ken

    ps det e sån här sång ricky borde köra!!!

  • A

    tung låt
    kul o se dig i kostym!

  • M

    Hej!
    Vi har lyssnat på den här låten minst fem gånger om dagen. Plus att jag tror att min sambo lyssnar på den när jag inte är hemma.🙂

  • razze

    fan ken as grym låt!!!!!

  • fernando

    fett nice ken jag svär riktigt skön bra beat som kommer toppa i svensk hiphop jag ger mitt ord på det

  • maria

    Oj Oj! Den är riktigt bra alltså🙂 Och vad fin ni är allihopa!! Högsta poäng av mig!!

  • Mdahustler

    va heter reggaelåten i början?

    Much Love!

  • Izabellah

    skit skön låt , Du lyckas alltid du🙂

  • hannah

    hörde din låt för första gången idag med min pojkvän i bilen & ja måste få säga att efter allt ja har gått igenom på behandlingshemmet & syrran som dog nu i april av en överdos och allt skit soc och blä så din låt förändrade mitt liv idag man kan säga att den/ du har hjälpt mig påvägen till ett bättre liv. vet inte hur ja ska kunna tacka dig.

  • project nigger

    Älskar Nu måste vi dra, lyssnat på den 5 dagar i streck typ!

  • NackstaGrabben

    Missta mig inte, låten va skön. Roligt att du verka ha fått ditt liv till rätta, men jag saknar dom dära tuuunga Ken Ring HipHop låtarna. Ser fram emot skivan !!

  • emin

    Brosh albumet e riktiiig Feeeeett. Du måste komma nån gång till Falun:P

  • thez

    Ken du är BÄST! Underbar låt!
    Så härligt att du står för de du gjort och kör ditt race, med underbara låtar.
    Du vinner över alla som snackar skit!

  • L

    Såg kusin spela denna på MSN, spotifyade och lyssnar hela tiden🙂

    Tack😉

    Btw, den gjorde min dag.

  • S

    tror det här är din bästa Låt ken ! grymt!
    Keep up the good work.

  • Vemysan

    Hörrö ken, vad heter låten som spelas i början?? kom till pdol

Kommentera

