Malmö Polisen.

Först och främst. Alla vet vad SummerJam går ut på och vi gjorde 3 lyckade spelningar dagarna innan det hände.
Tack till Kristianstad, Valdermarsvik och Lund. Vi tar som överallt annars inträdet som gästerna betalar.
Det står i denna blogg vid flertal inlägg. Så att påstå att jag snodde kassan är redan så jävla fel att det är åt helvete av klubb ägaren.
Det vet alla som läser detta innan nya lögner om mig sprids i media. Men denna gången finns det papper på sanningen.
DOm ville mörka antalet människor för att blåsa mig på pengar, då tog jag med kassan och gick. För den va min.

Men det som hände sen är helt sjukt.
Jag blev gripen av malmö polisen som misshandlade mig ordentligt.
Jag blev ned tryckt mot en trottoar kant och fick höra ord neger nu ska du få se, jävla negerjävel nu är du inte så tuff.
Efter det blev jag misshandlad i bussen.
Min vän var med och hörde det hela och såg en del.
Inne på polis stationen hoppade dom på mig.
Dom släpade mig i bojor längst golvet och sparkade på mig.
Dom var cirka 10 poliser som turades om att slå mig med batong och skyddade sig själva med telefon kataloger.
Jag förlorade medvetandet under misshandeln och vaknade till liv på golvet till en cell.
Under söndagen kunde jag inte röra mig. Jag har ont i hela min kropp och är mörbultad inuti.
Detta har jag vart med om förut men det va väldigt längesen.
Så i denna stund har jag dragit iväg med min familj för att vila upp mig.
Jag har anmält poliserna för misshandel och varit på sjukhus för att dokumentera skadorna.

Jaq lider med er i malmö och Rosengård.

Nu lägger jag detta bakom mig och går vidare mot mitt albumsläpp.
Alla planerade spelningar är på och fler är på väg in.

Men tro inte att Malmö polisen ska komma undan med detta.

Ha det bra…

Hip Hop ute i Augusti.

Må Bäst!

Ken Ring

Media, jag ber er snällt innan nått skrivs att respektera min familj och dom som finns runt mig.
Tack

26 responses to “Malmö Polisen.

  • Suss

    Läste om vad som hänt på hatsex-bloggen (http://hatsex.blogspot.com/2009/06/ken-slar-till-igen.html), shit man! du ska veta att du har all support du behöver i Malmö! Peace!

  • Shoo

    jävla snutar alltså.. har varit med om sama sak fett fega jävlar drar in en i cellen o slår på en och gör man nå motstånd blir de våld mot tjänsteman..

    jo du kommer du till lindesberg 04 juli ?

  • Official Pato Pooh Website! » Blog Archive » They Ask Me? How is it like touring with Ken Ring

    […] is probably the only artist in Sweden that’s being chased by “Hip Hop” police.  (If You Speak Swedish, Check This Out) But I’m having a blast though, & if i´m, making mistakes, best believe that i´m […]

  • Viciooous

    Dra ett fett jävla skadestånd mot dom idioterna också.

    Tycker att lagen behövs i samhället, annars skulle det kollapsa.
    Men att bete sig sådär? snälla, borde vara skottpengar på dom.

  • Weirdo

    Beklagar, hoppas att du och din familj mår bra. Så himla trist att det blev på det här viset.

  • kristoffer

    OM du fick stryk så förtjänade du det säkert. Alla vet att du är en gangsterwannabee som sysslar med lite småfiffel. Spelar man alla ballan inför snuten så kan det gå illa ibland. Om inte annat så kanske du bara har dålig kharma =) Alla är less på blattar som går runt och spänner sig och vill vara bättre än alla andra. Resten bryr sig inte om det där. Var ball hemma istället, och kom ihåg att du är en nolla.

    • linus

      kan inte bara såna fittr som du hålla munnen stängd ? spara dina spydigheter du förstår inte vad ken handlar om….

  • Simon

    Håller med Viciooous!
    Men glöm inte d som inte, d som inte dödar dej gör dej starkare! Vi e på din sida man!

    O kristoffer vem e d som spelar här va? Haha Har du fått för mycket spö av blattarna i din stad så du inte vågar annat än att spela häftig på internet? Haha
    Gå o duscha kalt i foster ställning ist
    Ps glöm inte att du e en dubbel nolla;)

  • forzasylvia

    kristoffer
    kanske skulle kolla upp fakta innan du påstår saker. Malmö polisen gör det igen. Den ända metod som snuten förstår är en gatsten i ansiktet.

    Akta näsan vi mins 98 snutsvin!!

  • Yes Its Me

    All Support Du Behöver Från Lindesberg!!! Maila Mig!

  • Bombi

    Malmösnuten har en historia av att skydda dessa skojare inom krogbranschen som ständigt blåser anställda på lön, och spöa på personal när dom har fräckheten att ändå kräva betalt. Stå på dig Ken!

  • Gustaf

    Hoppas du och din familj mår bra! Åt helvete med Malmöpolisen!

    Längtar efter din skiva, ska bli grymt bra.

  • Izabellah

    visst att polisen kanske behövs i vissa fall som att haffa pedofiler , våldtäckts män & kvinnomisshandlare . Men att kränka folk på detta viset , whaa , detta får en att explodera och hata ! Bängen säger att folk tar lagen i egna händer , nesch det är snuten som gör det ; vissa människor är ju såå kaxiga med sin kostym & bricka men är dom så kaxig om dom inte skulle haft det där , neesch , istället gömmer dom sig bakom lagen våld mot tjänsteman..och jag kan tjata om detta hur låångt som helst… men men Whaaa Feega som Satan & nu är jag tjockt irriterad , blir en cigg för min del …
    tjingeling!
    Kom ihåg Ken 100% support, dom ska inte komma undan ! njut med familjen det som dår en att må bra

  • VET

    för kännedom bara positiva kommentarer läggs in

  • Anonymare än du

    Allt för många poliser beter sig som skit, både mot svenskar och invandrare. Griper de en invandrare kallar de honom för svartskalle men griper de en svensk kallar de honom för något annat nedsättande. De är bara berusade av sin makt för att de misslyckats med sina värdelösa liv. Sen finns det bra snutar också. Vad som hände i ditt fall vet bara du och polisen. Som nämnts är det inte omöjligt att du förtjänade det, men det spelar ingen roll. Polisen ska inte bete sig som smågangsters på gatunivå, även om de griper sådana. De ska företräda staten.

  • Snoopy Blue

    Äckliga grisjävlar BANG BANG

  • F

    Seriöst ken vafan sluta böla ta det som en man. Du hyllar ju inte precis polisen i dina texter.

    Va glad för att du bor i sverige så du kan få skadestånd, i andra länder skulle dom garvat åt dig.

    Du kommer säkert inte våga posta min komentar för jag har så jävla rätt.

  • linus

    och mycket kärlek till ken ring tack som fan för kristianstad bror. stay up

  • scarlet

    Modigt och bra av dig att våga anmäla. Det kan vara ”toppen på isberget”. Jag vill gärna lyssna på rättegången.Men jag gissar att det inte blir någon. God Bless You.

  • Anonym

    Tråkigt att höra! Take care, tyvärr vet vi alla att det aldrig kommer leda till något…poliser utreder poliser, behöver man säga ngt mer?!

  • ida

    damn, man blir fett arg när man läser sånt omg . hoppas allt är bra med dig o din familj . god bless u and your family

  • P

    För mig som inte känner dig så bra verkar det som att du lever ett liv som inte är helt accepterat av samhället. Droger, stölder, skattesmitning etc. Sånt gör poliser frustrerade antar jag, när de inte kan göra något åt det.

    Lever man som en rövare får man tyvärr räkna med att ta stryk som en rövare emellanåt vilket jag tycker är helt rätt.

    Lycka till med framtiden.

  • From Malmö City

    Jag förstår dig det med snuten, har själv varit i den sitsen med dessa idioter.
    Men dom drog tillbaka min anmälan men endå hade jag blåmärken som fan osv, fuck staten som vänder sig om och tittar bort.

  • tokz

    Det är hela otroligt, som du säger ken låt inte malmösnuten komma undan, dem ska ge dig ett fett jävla skadestånd, fullt stöd från eskilstuna mannen, ha de bäst, pz!

  • maryam

    dom slår en o de kallas att dom försvarar sej själva men när man slår dom så blir de värsta grejen då kallas de int självförsvar längre!

  • riefenstahl0redux

    Gick det bra tycker du?

Kommentera

