Läs själva när m in sida av historien kom upp till ytan.

Läs den här.

6 responses to “Läs själva när m in sida av historien kom upp till ytan.

  • Ludde

    Oj, oj, oj, aj, aj, aj….inte bra.

  • Kim Müller

    Lite kul att ni bara tar med kommentarer som är positiva till negern…

  • VET

    jopp…mina inlägg är bortagna LOL

  • Nicke

    ”Har du några skador nu?
    – Jag har skubbsår i ansiktet och skurbbsår på knäna, Men eftersom poliserna visste vad de gjorde, så är jag mörbultad inne i kroppen. Jag har ont i nacken, ryggen, svanskotan. Jag har ont i mina övre lår, mina fotanklar, mina handleder, överarmar, bröstkogen – jag har ont i hela kropen. Men förutom att jag har lite ojämn hud, lite svullen, så har jag inte direkt blåmärken för de hade telefonkataloger emellan.”

    -INNE- i kroppen? Hur slår man någon så att någon får inre skador utan synlig påverkan på utsidan? Luktar förtal och polishat från någon som gillar att överdriva.

  • Sandra [Rajja]

    Skönt att du fick ut din story!
    Med tanke på snutens uttalande vet de att något galet hänt.
    Take care!

  • maryamarfaoui

    hah,jag skulle oxå ta pengar som tillhörde mej utan att ens vänta på deras tillstånd dom e ju mina och jag gör vad jag vill med dom, du gjorde ändå rätt !

Kommentera

