I helgen..

Ska bli kul att släppa singeln och att få köra den live.
Kristianstad, Valdermarsvik, Lund och Malmö..
Nu flyger vi..

summerjam2

11 responses to “I helgen..

  • Jennifer

    nu har vi stött på varandra typ 4 gånger o du har känt igen mig EN gång av 4, HAHA du knäcker verkligen när det gäller ansikten va? 😛

  • glassförsäljaren, S

    keeen ! kmr du stå vid ingången för att fixa in mig och min kompis? vi kmr vara där, ha de bra/glassförsäljaren haha, du vet säkert vem .

  • Mannen

    Shu bre kommer du till Kristianstad, tjockt bra.
    Var kommer du vara någonstans och vilken tid?
    Fattar inte att jag inte hört något om det.

  • Mannen

    Barbacka men vilken tid och är det bara att glida förbi?

  • Natali

    Haha! Kul att träffa dig och din lilla armé. Dendär David var ju en riktig sötis måste jag medge 🙂 Lycka till på alla spelningar!

  • kete

    Du var riktigt grym i kristianstad måste jag säg! Jag älskar din musik, och tack för bilderna jag fick ta med dig. Jag är den tjejen i svart klänning som stod längst fram och som tog bild med dig bakom scenen ! Thx. Ha de skönast.

  • Johanna

    Du bloggar alltid om musik här, jag vet att det är ditt yrke och för att inte gå in på någon speciell inrikting så håller jag mig till: musik. Jag är 15 år, female som bor i Göteborg och nu tänker du säkert: vad fan gör den lilla sketungen inne i min blogg, men jag höll precis på att lyssna på mina gamla favorit låtar och för nåra år sedan lyssnade jag jätte mycket på dina låtar, jag kunde typ alla utantill jag hittade in till din blogg och läste en massa inlägg. I vissa av dina låtar hör jag dig som tuff, farlig kille som inte är rädd för nått. Jag undar om det stämmer, ser du dig själv som tuff badass? har du verkligen inga töntiga sidor? Jag känner typ att det finns en viss charm runt dig och att du har en stark personlighet som man liksom dras till, du kan skriva en mening som jag kan läsa på flera olika sätt. Jag fattar ju att musik är en stor del av ditt liv men får du liksom aldrig nog? blir du aldrig trött att lyssna på alla låtar? Lyssnar du aldrig på typ lungare eller mer annorlunda musik än vad du skriver om här på bloggen? något som inte är reggea, rapp eller liknande? inprireras du aldrig av annan slags musik? hatar du att lyssna på kelly clarkson, lykke li, chris brown, rihanna, milow or something like that?
    Hur blev musiken ditt liv? varför börja du rappa? var det för att du gillade responsen eller uppmärksamheten? Vad är igentligen att brinna för musik? hur känns det när du rappar och är det därför du gör det? Kan du sjunga?
    aja nu ska jag sova lite för det är way to late för att ens vara i datan nu. Godnatt eller morgon.

    Johanna.

  • johanna

    Kommer till lund o checkar dig imon, ska bli fett!

  • Ståhl

    din msn? ^^

  • pontus

    shiet asså när drar de igång i linde ?

  • annelie bergman

    Fy faan, blir så förbannad när jag läser detta…värna om din familj o kom igen..glöm aldrig vad som är viktigast…dina barn o din fru……många kramar ifrån norrköping..ninni

Kommentera

