Visst är vissa bara för mycket?

Du har rätt till din åsikt, men mina fans är inga patetiska varelser.
Det är nog du som står för den biten eftersom du skickade detta email. Ha det bra!

From: derkitten@hotmail.com
To: kenringbb@hotmail.com
Subject: Tja!
Date: Fri, 22 May 2009 23:36:48 +0200

Hejsan,

Jag blev ombedd att skicka ett mail till Ken Ring, och detta är den närmaste email address jag kan hitta.
Faktiskt så bryr jag mig inte allt för mycket om det skulle visa sig vara fel.

Hur som haver så blev jag ombedd att skicka ett mail eftersom jag påstår att Ken Rings musik inte är tillräckligt bra.
Jag grundar detta fakta på just låten ”Cutta dom”. Jag finner låten barnslig, och faktiskt, patetisk.
Dock så har jag full respekt för Ken Ring som artist, alla har rätten att göra musik, och när det gäller soundet så är det faktiskt rätt så bra.

Men eftersom jag nämnde detta så skapade jag mig snabbt fiender hos Ken Rings fans som påstod att jag inte var ”Tuff nog för att säga det till hans ansikte bre’!”
Jag kan inte få tag på Ken Ring på ett annat sätt än på detta sätt, och jag hoppas att detta mail når honom.
Om inte annat så att han får veta vilka patetiska varlser som är hans fans. Vars intelligensnivå inte överstiger binnikemaskar.

I övrigt, så fortsätt gärna göra musik, någon tycker säkert om det Ken skapar.

Tack för mig.

17 responses to “Visst är vissa bara för mycket?

  • Weirdo

    Ja det var väl att ta i, funderar just vad han försöker uppnå med det här mejlet. Konstigt!

  • affe

    hahaha driver han/hon eller?

    • Christer

      dra til helvete med deg,du har faen ikke peiling på hiphop.Eg kan bare si deg det at ken ring er den feteste hiphop artisten i skandinavia. Og det kommer han altid til å være.peace ken

  • Ida

    Okey, smaken är som baken men, den mest patetiska är ju den som sitter och ödslar sin tid på att skriva mejlet.

  • Kitten

    Jag försöker inte uppnå något, bara förklara att bara för att en artist gör musik och han har fans som uppskattar honom så betyder det inte att dessa fans kan tro sig känna artisten så väl att påstå att han skall ”Cutta ner” de som inte uppskattar musiken.

    Att påstå något sånt är rent av patetiskt.

    Ha en fortsatt trevlig dag

    //Kitten

  • eddie

    hahaha tönt

  • wle

    Haha :p Skum typ. BTW http://www.youtube.com/watch?v=BAtkIcSIPQc andra ”varningsbrevet”, larvigt <.<.. 😛

  • wael

    HAHA på gud skojare jag vet hur folk är dom vill bara få andra folks uppmärksamhet men ken tro mig han tycker om din musik

  • vilken idiot!

    fan vilken idiot han tror att deras svenska jädra svensson låtar är bra på något sätt. Han jäveln är bara avensjuk för att en blatte har lyckats bli en legend i svergie.

  • vilken idiot!

    serriöst killen är patetisk. Ken du är större än Astrid. Ingen j***a
    sv*** kan skriva såna texter som dina.

  • Adiidas

    öhh vad fan e det där för svenne töööönt :S :O Ken e bäst thats it…

  • hiphopishen

    hmm kitten gå o bajsa på dig nu 😉 du e konstig ken e fan fett bra, du e fan bög tönt ballett dansare :S

  • Young M

    Den här killen e riktigt wack !
    Ken du e en passionerad och hård man o sånt ,fast nu så uttrycker du dig på ett kind of ”niceguy ,i beg your pardon” sätt,
    varför har de blivit så ?
    själv tycker jag de bra ,visar mognad 😉
    Peace

  • Bellilicious

    Den som inte tkr din musik är bra ; vet inte vad musik är.
    peace.
    /Bellilicious

  • rukki

    hittar jag han killen kmr jag att vrida huvet på han slita av den och sen spela fotboll med den. för han vet VERKLIGEN inte vad musik är, leker fin o allt, skippa bullshitet man han har ingen smak, thats it, i rest my case .. ”tack för mig” xoxo.. btw, ken man u rock !

  • Jonas

    Haha.. ken du är kungen av svensk hiphop/rap och har alltid varit och kommer alltid vara. Din musik sitter direkt i hjärtat. Ha det bäst lycka till med plattan, Peace

Kommentera

