Uppdatering

Hej folket. Här kommer den tråkiga nyheten.
Mitt album flyttas nu till den 19e augusti 2009.
Jag har valt att göra det för att kunna pusha en ny singel under sommaren.
Och för att jag har goda nyheter snart om vart etc min platta släpps.
Men jag har bestämt mig för att göra ett helt nytt mixtape med massa nya låtar.
Det kommer komma i slutet av maj.
Helt Gratis!! Ni måste ju ha nått till sommaren.
Men HIP HOP släpps 19e augusti. Mer info inom kort.

Här är en försmak på mixtapet:
Hehehe Till min son Legend Knaster Ring.

14 responses to “Uppdatering

Kommentera

