Andreas Grega

Lägg namnet på minnet.
En snubbe från Hässelby som jag känner sen många år tillbaka.
Visste inte att han sysslade med musik ens nästan, eller visste att han gjorde en rock grej förut.
Va i studion igår och gjorde en grej med han.
En låt som blev riktigt fet.
Men detta handlar inte om det.
Och Astma, hans vapendragare spelade upp hans nya grejer.

FY FAN!!!!!!

Jag tror att det kan vara det fetaste jag hört på svenska någonsin.
Fy fan, jag tror inte han ens själv fattar hur fet musik han skapat.
Det va så jävla fett att höra.
Blåste mig helt av stolen.

Detta är sanningen bara, det va fan några av dom absolut fetaste låtarna på svenska NÅGONSIN.

Jag säger bara, grattis min vän.
Nu är du rik.
Glöm inte mig broder…

Och håll vissa saker hemliga.

Hahahaha.

RIKTIGT TVÄRFETT.
(Inte konstigt att Sveriges bästa skivbolag fattat det också)

ANDREAS GREGA………….

kungers2

PS. Videon ”Hip Hop” finns längre ner.

19 responses to “Andreas Grega

Kommentera

