Öxnehaga

Tack för igår. Erat arrangemang var helt magiskt, occh respekten ni visade är nått vi artister inte ser så ofta nu för tiden. Jaq kommer garanterat att komma tillbaka till eran ort. Det är såna här spelningar man som artist vill göra varje gång man åker ut och ska lira. GRYMT!!!!

Videon till Hip Hop kommer idag.. Må bäst folket…

6 responses to “Öxnehaga

  • Oscar Day

    Skön du är som uttrycker dig så om min ort. Kunde inte komma igår, men jag såg dig idag i Nässjö men jag hann inte hälsa, hade fan på min Bengen Spanar t shirt idag. unlucky me! droppa videon nu!!!

  • Varga Moshtagh

    Ken, Jag om min kompis har lyssnat på dig i 2 veckor nu, förmodligen den skönaste svenska hipphopparen igenom tiderna som varit och kommer.
    Vi ska Trycka vars en T-shirt där det ska stå ” Äkta Musik För En Äkta Publik ” sen nere i hörnet ska det stå /Ken Ring med en gloria över. Svara gärna på min mail, vore fett som fan.

  • Richie man

    inte konstigt att du får den kärlek från öxnehaga, du är älskad här Ken! kom flera gånger!!! jag ber dig!

  • Pontus

    Hallå ken!

    Ja va på den spelning på öxnehaga!
    Fett grym e du asså, Har lyssnat på dej i snart 4 år.
    Skulle varit riktigt soft att få ta ett kort me dej men såg dej inte efter att du gick av scenen så de va lite synd =(

    Hoppas du kmr till våran ort snart igen så kanske man får en chans att hälsa på dig skulle va fett najs asså

    Hare bra ken Peace ❤

  • Danne

    shuue!var fan kan man se när dina dina konserter går? jag hade ingen jävla aning att du skulle spela där!

Kommentera

